dansbandsfrun

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av dansbandsfrun - 22 mars 2011 20:31

HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIG!!!!!!!!


UUUUUUUUUUUUUSCH!!

NÅGON VILL MIG ILLA!!!!!!!!!!!!


VÄLDIGT ILLA!!!!

JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!!!!!!!



HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!




Vad fan är det för GRÖNT som min sambo har lagt på min tallrik??

Hallå, hur länge har vi känt varann?????????





 

Av dansbandsfrun - 22 mars 2011 09:45

Jag vet inte vad det är men när våren börjar närma sig så är det något konstigt som händer i min kropp...  


Jag längtar iväg till ett visst ställe där det är UNDERBART att vara just "för att möta våren"


Finns inte mkt som slår känslan att "strosa omkring" o bara insupa atmosfären, hoppa in någonstans o ta något gott att dricka...sitta i en park o titta på alla olika typer av människor...osv...


vart vi ska?


*


*


*


*


*


Ni får gissa    (nej, jag vet..det SKA inte va lätt)


 

Ovido - Quiz & Flashcards