dansbandsfrun

Alla inlägg den 21 mars 2011

Av dansbandsfrun - 21 mars 2011 16:40

det blev en till...


 

Jag gissar på att de dög för sambon började spika upp dem i trappan direkt.

KUL!!


 


nu skall jag ge mig på tröjor.... puh...   nej, skojar bara...det tar jag imorgon.

Av dansbandsfrun - 21 mars 2011 14:48

Jag har pysslat hela dagen, o lyssnat på JANNEZ senaste skiva.

Herrejösses vilken energi jag får!


Jag behövde inte ta mina värktabletter förrens nu vid halv tre, och det är TOPPEN!!!


Hur som helst så har jag gett mig på mitt "nya tavelprojekt"

Observera att det är mina första "alster" och jag VILL att det ska va lite slarvigt o ojämt (funderade tom på att sätta vissa bokstäver upp o ner)   


 

 


Kritik och beröm mottages gärna. "Be gentle"



Av dansbandsfrun - 21 mars 2011 10:31

Sonen pratar oerhört mycket om sin bortgångna morfar nu. Om hur mycket han vill träffa honom igen och att han är ledsen över att han flyttade till himlen. Han vill hyra en helikopter och åka upp o hämta tillbaka honom, säger han.


I förrgår kväll låg han så nybadad i sängen och kollade på film. Då han plötsligt ser på mig med en sån intensiv o kärleksfull blick och säger:'


- "Mamma, jag vill inte döda er!"


- " VA?


- " jag vill verkligen inte döda dig o pappa"


här blir jag helt tyst, och vet inte om jag ska skratta eller gråta för jag inser snabbt att han menar:

"jag vill inte att ni ska dö"


Åh herregud, vad det är svårt att vara förälder ibland.....Att veta vad man ska säga... Men ack så ljuvligt med alla känslor!!!!

Det viktigaste att veta är att det ÄR ok att vara ledsen, och sakna någon.

Jag saknar min pappa varje dag och skulle göra vad som helst för att få en dag till med honom...      


Så ni som har era föräldrar kvar, FÖR FAAN så va rädda om varje stund med dom!


Ovido - Quiz & Flashcards