dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 mars 2011

En solig pysseldag i bilder!

Av dansbandsfrun - 20 mars 2011 18:26

Vad ljuvligt det är när solen skiner på oss!!!   


Vi började dagen med Amerikanska pannkakor och sen åkte jag iväg med kläder

    


sen målade jag mina canvasramar för andra gången



Sen tog jag mig an några FULA korgar som jag stört mig på i garderoben LÄNGE.

Nu ska de få en liten make over så man kan använda dom.  

           


sen handlade jag ju lite vårblommor igår på PLANTAGEN, o fixade till två "grupper"

 


Den ena får stå ute på trappan. OBSERVERA att pallen skall målas vit....

 


sen kunde vi inte motstå dessa små söta kaktusar!

  


Mina händer betalar nu priset för dagens pysslande men det skiter vi i för det är SÅ kul!!

KRAM

 
 
Diana

Diana

20 mars 2011 18:47

Hrm, jag börjar nog bli hungrig igen för dina kaktusar såg jätte goda ut... :)

http://www.decdia.blogg.se

 
camilla

camilla

20 mars 2011 20:15

Ojojoj,vad du jobbat och stått i. Men fint blev det.
Kram!

http://cammo69.blogspot.com

 
Britt

Britt

20 mars 2011 22:09

Inte konstigt att Dianas blommor dör - hon äter ju upp dem ;D

Allvarligt, så gör du så fina grejer. Jag förstår inte var du får idéerna och hur du orkar. Men fint blir det. Ni måste ha det jättefint hemma hos er.

http://brittsbetraktelser.blogspot.com

 
Jenfan75

Jenfan75

21 mars 2011 06:46

Vilket pysslande. Men fint vart det=)

http://jenfan75.blogspot.com

 
Ingen bild

p

21 mars 2011 07:43

så fint du har gjort :) Ja visst har vi haft en härligt helg med SOL vi var i skärgården och bada tunna och drack en och annan cider :) Kände det igår då det vart tidigt i säng . Nu är det jobbar tajm . du denna vecka börjar jag 16 på onsdag ifall du vill hälsa på . Kram

 
Stattinskan

Stattinskan

21 mars 2011 08:23

Har tänkt länge att jag ska införskaffa kaktusar - tåliga växter som klarar av min styvmoderlighet ... men så såg jag ju att de faktiskt också blommar, och allt som blommar blir väldigt kortlivade hos mig ... Skit också ;-)
Tänk vad lite färg kan göra skillnad! Snyggt!
Massage och värme till fingrar som värker!

http://stattinskan.blogspot.com

 
Ama de casa

Ama de casa

21 mars 2011 19:28

Jösses vad du har pysslat och stått i! Och nu tavlorna... Knaprar du Duracell, eller? Det är inte nyttigt, måste jag tyvärr meddela :-D

http://amacasa.wordpress.com

 
Ellis

Ellis

21 mars 2011 23:03

Sådana kaktusar säljer vi på jobb med - tog hem en i rosa :D super söta

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards