dansbandsfrun

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av dansbandsfrun - 19 mars 2011 20:22

Vi har varit o handlat lite söta vårblommor på PLANTAGEN.


Ska göra ett litet arrangemang i vårens tecken, men det får ni se imorgon.


Förresten har jag ett JÄTTEPROBLEM.

Varje gång jag tagit en TREO, så luktar jag metall om fingrarna efteråt....URRRK!

(fattar ni hur jobbigt jag har det???)

Av dansbandsfrun - 19 mars 2011 14:28

nu börjar jag tycka att vår gata är konstig...


* För några månader sedan flyttade en av männen på gatan ifrån sin fru och barn här....alla vi andra blev ganska chockade och jäkligt ledsna.


* Några veckor efter flyttar make nummer två. Men det gör inget, för han var ett uppblåst svin som var skitelak mot sin fru. (o barn)


* För två veckor sedan dog så vår granngubbe (som alltid hostade så hela gatan hörde det om nätterna) i lungcancer....


Vart tusan ska detta betyda?


Är det en otursgata vi bor på? SPOOKY............


  


bild lånad på google.com

 

Ovido - Quiz & Flashcards