dansbandsfrun

Alla inlägg den 7 mars 2011

Av dansbandsfrun - 7 mars 2011 22:03

(ni klarar er utan så mkt text va?)

  


   


     


  


Mattan ska jag gjuta in i betong. Ni får se sen...


Tröjtryck håller jag jämt på med. Både med foton, och med eget tryck (bokstäver)


Flirtkulorna skall bli kycklingar till påsk (Hallå, jag har en 4åring! Vi ska påskpyssla så äggskalen ryker!)


Canvastavlorna skall jag ha till de billiga ramarna jag hittade på Ullared.


Slipen köpte jag igår, jag ska "make-ovra" några gamla prylar som jag hittat på vinden.


Nu jäklar MÅSTE jag sätta igång snart, det kryper i "pyssel-nerverna"   

jag ska bara....

Av dansbandsfrun - 7 mars 2011 18:41

Jag fattar mig kort. (är ju SÅ bra på det)


Jag är så galet inflammerad i mina händer så jag kan knappt skriva. Ärligt talat så är värken helt ofattbar.

Jag tycker lite synd om mig idag så jag har shoppat. (mår bättre då)


Jag intalar mig själv varje dag att jag ska bli BÄTTRE, inte sämre.

Och när jag mår bättre ska jag pyssla. ÅH HERREGUD, vad jag ska pyssla.


Så idag har vi besökt, Rusta, Panduro och Classe Ohlson´s.


visar lite bilder sen.




puss

Av dansbandsfrun - 7 mars 2011 11:24

Det bara bubblar överallt av lycka!!


Jag har vunnit en tävling!

Har inte en aaaaaaaning om vad det är MEN jag vann och det känns GRRRRREAT!


kolla in HÄR och möt Norrlänska Camilla som hade tävlingen.

(hon är galen, knasig och alldeles UNDERBAR)


Hon ska skicka vinsten på posten, och det är ju hur lugnt som helst...

Ni som känner mig, vet ju att jag inte alls har problem med tålamod...


  

  


Oj, jag höll på att glömma:


Igår var vi alltså i VIMMERBY  (home of Astrid Lindgren o Thomas Rundqvist)

Ovido - Quiz & Flashcards