dansbandsfrun

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av dansbandsfrun - 5 mars 2011 19:29

Innan vi drog hem idag så kom sonen på att hans lördagsgodis hade glömts bort.

Vi sprang in på Pressbyrån.


Jag hann egentligen inte tänka så mycket innan jag gjorde en "sväng" med min väska som hängde någonstans på ryggen...


PANG! TJOFF! RATT-A-TA-TATA!


Eh....


Jag vände mig sakta om...

Jag har ALDRIG skådat ett liknande KAOS av LAKRITSAL, MINTPASTILLER och WINEGUM...!!!

(bilden lånad men det HADE kunnat va jag som fotat)

 


Jag hade dragit ner EN HEL HYLLA!!!



Märktes knappt...det var ju bara typ 150 rullar...    

Av dansbandsfrun - 5 mars 2011 18:06

vi har varit på stan HELA dagen...


Gjort diverse fina inköp. Bl a ett par snygga chinos på H&M för 99:-


Men om man vill ha en go o glad "partner in crime" så måste han hållas på gott humör!

"-  vill du gå och fika nu?"


" - japp, jag vill ha en hemla!"


" - En sån? (sa jag o pekade på de "normala")


Men han hade redan siktet inställt på de "lite större" hemlorna...


  


   så lik sin mor, att en kan gråte....   

Av dansbandsfrun - 5 mars 2011 10:00

Jag vaknade och var SÅ irriterad på min sambo...

 

Han totalignorerade mig inatt när jag pratade med honom. HOW RUDE!!

 

Den "tråkiga känslan" försvann dock när jag insåg att det var en brun t-shirt jag hade pratat med. Och jag mindes att det är lördag och han är iväg och spelar...   

 

oops...

Ovido - Quiz & Flashcards