dansbandsfrun

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av dansbandsfrun - 23 februari 2011 20:15

Jag tog lite bilder på en pytteliten del av mina fynd.

(de små bilderna är klickbara)

Here goes...


  

som sagt PANDURO OUTLET var något för mig som gillar pärlor... Och Canvasramar för 5:-

  


Kom på att vårt färglösa kök kan få en liten "polka-dot" - make over ett tag nu...

    

Sen kan jag rekommendera nagellack för 9.95

(sen blir det ju alltid en massa strunt som åker ner i vagnen som batterier o rakhyvlar osv...)

     

Orkade inte fota allt... De kläder och saker jag köpte får ni se allt eftersom här.


Men en jättefin vårjacka till "Mini" satt fint!

  

Och snygga Pikètröjor till små stiliga grabbar endast 39.95:- (ÄLSKART)

  

Lägger inte upp vantar, strumpor o regnbrallor mm...inte så kul för er.


men...

      

mössor o badbyxor med coola tryck vill man ju dela med sig   


"Musoveraller" fanns det gott om. Jag tog en med Lasse Åberg på. (eller va fasen han heter...)

  


sen blev det en hel del leksaker till alla dagiskompisar som verkar fylla år nu ALLIHOP!   

Den här ska en av töserna få på söndagens kalas. (hoppas hon inte läser min blogg)  

  


Någon har även uttryckt önskan om en gunga till "stora killar" på landet. Där enbart en "bebisgunga" finns o det går ju inte för sig...

  


Jag hade en otroligt bra o rolig dag MEN just igår fanns det lite tråkiga kläder som sagt på damavdelningen. Men det kan skilja från dag till dag.


Och alla affärer runt omkring som växer upp är ju kalasroliga!


Och hur smidigt var det inte att åka buss?

Jag sov nästan hela resan, med min egna kudde som sällskap.

Och jag slapp sitta brevid någon som luktade svett eller parfym. HALLELUJA!




Ps. När min sambo hämtade mig vid bussen igår kväll, sträckte jag över en kasse som jag haft inne i bussen.

Då sa han överraskat:

-"Var det bara den här?"

EH.....(hur länge hade vi känt varann?)


Då kom chaffören med en svart sopsäck full med gula ULLAREDSPÅSAR och sa:

-"HÄR ÄR DIN"


Ni skulle sett sambons ögon....


Av dansbandsfrun - 23 februari 2011 14:25

(Nej, inte min granne som fiser igen) Utan att det ligger flera paket i brevlådan!!!


Jag som skulle lägga in bilder från Ullared, "kom av mig en smula" kan jag säga.


(bakgrundshistorian kommer här)

Min underbara bloggvän LISA har varit sjuk i veckan och jag vet att hon avskyr det så jag ville pigga upp henne lite genom att skicka henne en liten present. Tryck HÄR så kan ni se vad det var.


Nu bakade tydligen hon ihop en "TILLBAKA-KAKA" o skickade iväg...


ÅH, jag ÄLSKAR PAKET!!!!!! Bort med papperet snabbt!

 


Så HIMLA RÄTT!! Mina ljus har precis tagit slut, nytt spännande Thè och ett fantastiskt vackert hjärta att hänga på "rätta stället" och främst LISAS EGEN BOK!!!!

WOW!


Vet verkligen inte vad jag gjort för att förtjäna dig Lisa, men glad det är jag!!


LOVE

    

Av dansbandsfrun - 23 februari 2011 12:47

Nope... jag kan nämligen inte röra mig så bra idag så jag har inte lyckats "ta mig ner" på nervåningen ännu, där all shopping ligger.


Jag vill säga ännu ett stort TACK till goaste PYSSELITEN som skickade ett sms med uppmaningen att jag icke fick missa PANDURO OUTLET. Hade hon inte gjort det hade jag missat EN MASSA KUL!! ;)


Jag handlade mest till sonen, och det var sjukt kul!

Hade kunnat köpa det dubbla till honom men ibland är jag "vuxen" nog att dra gränser...


Jag är besviken på damkläderna. Ibland när man kommer så finns det HUR mycket som helst. Men nej...Inte denna gång.

Det var en massa linnen och blusar i de mest märkliga modeller jag någonsin sett.


Jag köpte ett åtsittande linne, en jeansskjorta och en svart kavaj.


En del till hemmet.


En del till sambon.


Och en jädra massa till sonen som sagt.


Å inte en skymt av Morgan o Conny-Håkan eller va han heter! Suck....

Av dansbandsfrun - 23 februari 2011 10:04

Jag jobbar på Ullaredsinlägget och så länge kastar jag in en låt till från vår CD.


Nu är det en kille som sjunger. Dennis Andersson. Sjöng och spelade keyboard. (gul skjorta på bilden)


Håll tillgodo! This is good!!


Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards