dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Bara några timmar kvar...

Av dansbandsfrun - 21 februari 2011 20:02

tills jag ränner runt härinne... Jag är nog lite konsig men jag längtar så jag hållr på att storkna! (det MÅSTE vara att jag är sjukligt road av att handla)


  


Bussen går klockan 05.30...Det är inte fullt lika kul men jag tar med kudden   


Hoppas jag hittar MASSOR av fynd........wish me luck!!!

 
 
Ingen bild

Louise

21 februari 2011 20:25

jag och mamma ska nästa onsdag så jag längtar jag med!ska bli superkul.Handla nu inte upp allt så det inte finns nåt kvar tills vi kommer;)

dansbandsfrun

21 februari 2011 21:20

haha jag kan inget lova men jag ska försöka ;)
det är ju det som e så coolt med den affären, att dom alltid fyller på med nytt direkt. Jag har nu en lapp som jag ska försöka hålla mig till...hm...går säkert jättebra.
kram

 
Ingen bild

pysseliten

21 februari 2011 21:31

se till att fota massor nu på hem :)))) Jag ska ju dit om 14 dar ,

 
Stattinskan

Stattinskan

21 februari 2011 22:13

Jag har varit där en enda gång och hade världens flax ... inte en kotte i kö, det var bara att spatsera in :-D

http://stattinskan.blogspot.com

 
Mia systeryster

Mia systeryster

21 februari 2011 22:37

Vad skoj!! Jag har aldrig varit där!
Shoppa inga trosor med morgan tryck på bara"skratt"
Kram (tack för dina snälla ord;)

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Sandragee

Sandragee

21 februari 2011 22:39

Ullared är underbart! Det finns ALLT! Men du, lappen är bara att glömma! Du kommer komma hem med en massa annat än du tänkt dig. Det är så det funkar ;)
Sv: Tack, mår en aning bättre nu... Måste varit alla kramar du skickade ;) Ha ha, och jag som trodde att du var precis en sådan smålänning som stapplade runt i högklackat hela dagarna! Förlåt att jag glömt att svara på inlägget ang mössan. Självklart fixar jag en svart mössa åt dig stumpan! Ha nu en underbar dag imorgon! Kram på dig!

http://sandragee.blogg.se

 
Diana

Diana

22 februari 2011 04:57

Är detta din första gång där?
Jag gillar stället, men det gäller att undvika vara där vid löning, lov, semester och när barnbidraget delats ut.

http://www.decdia.blogg.se

 
Fenixmona

Fenixmona

22 februari 2011 06:19

Klart du gör fynd! Massor, som du inte hade en aning om att du behövde...Då är det allt tur att man hittar sådant...hehehe...Kramiz

http://htpp://fenixmonasliv.blogspot.com

 
Britt

Britt

22 februari 2011 21:24

Ååååh vad jag blir avundsjuk. Jag hoppas jag får en Ullaredsresa till 50-års present...med övernattning :D

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ingen bild

Katta

23 februari 2011 05:56

Ullared - underbara Ullared!

 
charlotte

charlotte

23 februari 2011 09:47

min dotter var igår. de hade haft skitkul
kram
hittade du ngt? haha jag kom på själv att det var en onödig fråga

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards