dansbandsfrun

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av dansbandsfrun - 21 februari 2011 20:02

tills jag ränner runt härinne... Jag är nog lite konsig men jag längtar så jag hållr på att storkna! (det MÅSTE vara att jag är sjukligt road av att handla)


  


Bussen går klockan 05.30...Det är inte fullt lika kul men jag tar med kudden   


Hoppas jag hittar MASSOR av fynd........wish me luck!!!

Av dansbandsfrun - 21 februari 2011 11:37

Vi började ju som sagt med Leo`s Lekland. (de små bilderna är klickbara)


      (jag åkte första gången, men då det var så "statiskt" att det sprakade både i tänderna o håret så överlät jag det roliga åt sambon)


sen kördes lite raceing...(kolla lilltösen brevid! hon ville va med oss...hahaha undrar varför...hennes föräldrar verkar va jätteengagerade)

  


sen när jag byggde detta  eh...jag satt o väntade på min son, så hördes ett konstigt ljud...

 


"piiiiiiiiiiiip"  "mamma, kom o leta"................

   


sen for vi till hotellet och där VISSTE dom visst att jag är en godisgris... Mycket trevligt. (hahahaha pillutta er mamma, som inte fick en sån bricka)

    


Mor o jag var o kollade affärer medan grabbarna testade hotellpoolen (vilken visst var otroligt kall) HAHAHAAHA


Sen samlades alla i foajén, där vi skulle möta upp min BFF o hennes man. TACK underbara ni som kom! Det var SÅ mysigt!!!!

(och nej jag har inte lärt mig min nya kamera än, som ni ser)

  


sen åt vi så gott att jag känner smaken idag med...MUMS!!

En fantastiskt smakrik hummersoppa med vitlöksbröd till förrätt och en "skomakarlåda" till varmrätt. Åh va gott!!

     


Dagen efter drog vi till ett "vattenland" och hade superskoj hela dagen i vattenfall, strömmar och vågmaskiner osv...men på hemvägen fick vi använda tändstickor för att hålla uppe ögonlocken.


OJ, vad trött man blir av en rolig och intensiv helg. Men det var det värt.

Tack alla inblandade för att ni var med o förgyllde helgen!


(nu måste jag vila lite till)   


Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards