dansbandsfrun

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av dansbandsfrun - 3 februari 2011 19:32

...... i mitt nästa liv ska min man ha ett "normalt" jobb...


Ha sa nyss:


"du vet att jag ska åka ikväll vid tio va"?


Eh............


oops.... (man KAN inte räkna med att jag ska minnas en sån sak)   


Usch va tråkigt allt blev nu!


Vad i hela friden ska JAG göra hela helgen nu då?

Jag tänker INTE gå till Mc Donalds, jag har så HIMLA tråkigt där.......


.......fast av någon evinnerlig anledning tycker vår son att det är skitkul att dra dit sin mor...


  

Av dansbandsfrun - 3 februari 2011 16:32

jag köpte ju en väska på semestern som var ful o trist....


(ville ju ha en med nitar)

men försäljaren var så rar o hade sån hosta så jag tyckte ju synd om honom...

(inser att den ser bajsbrun ut här men den är svart)

  


MEN


då tar man o låter sin kreativa sida ta över en stund...


TA-DA!!! En riktig "Dansbandsfrun-väska" som jag ÄLSKAR och som INGEN annan har!"

    


Nitar köper man på Panduro.

Av dansbandsfrun - 3 februari 2011 14:31

Jag var så himla snäll så jag drog 5 stycken som får varsitt armband.


Såhär gjorde jag:


jag lade 36 lappar med era namn på i min nya hatt från Kanarieöarna ;)

  


blandade väl o började så dra...

  


och SÅHÄR blev det:

  


Jag säger GRATTIS till:


DECDIA

BARA JAG

KLOPPAN

WENCHE

GUN


Jag kommer nog lotta ut fler framöver då jag beställt lite roliga pärlor o sånt på internet.


Ni som vann kan väl maila er adress o riktiga namn ;) till:

dansbandsfrun@hotmail.com

Av dansbandsfrun - 3 februari 2011 08:33

ja, nu har ni väntat länge nog.


jag ska ta alla era namn o skriva på lappar o lägga i en hatt och dra vinnaren!


OCH eftersom jag är så snäll så ska jag dra några fler...


Återkommer med bilder.


Ovido - Quiz & Flashcards