dansbandsfrun

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av dansbandsfrun - 17 januari 2011 18:37

Nar jag bloggade i formiddags sa sa jag ju att det var disigt.


Nagra ogonblick senare sprack det upp.


O idag blaser det inte sa det blev 26 grader.


Men DET bryr val inte NI er om? *fnissar retligt*

Nu ska jag ga o fa i mig lite TAPAS.


pussssssss

Av dansbandsfrun - 17 januari 2011 11:30

Jaha...da vaknar man med halsont o igentappt nasa. (alltid nar jag flyger)

Men jag ska ga till apoteket bums nu nar jag bloggat klart.


Idga ar det lite "disigt" for forsta gangen fast solen tranger anda igenom sa jag har smorjt in mig infor dagens promenad.


Den blir ner till havet, o sen ga strandpromenaden anda bort tills "piren" dar det ar stopp.

OJ va bilder jag ska ta.


VET NI va jag gjorde igar?


Jag gick....o gick....o gick...tills jag inte hade en SUSNING om var jagvar ;)

o heltplotsligt var det som att jag drogs till en massa roster o stahej.


Halleluja!!!



DET VAR LOPPIS!!!!!



Hade sett nagot om detta pa nagon blogg for lange sen men jag visste ju inga dagar eller tider. Men sa gar det omman har ett oppet sinne o lite mod ;)


Jag fyndade en ny liten sot ryggsack for 2 euro.


En riktig "LYXRESA" som nagon skrev ;)

Skamt a sido... Lyx ar inget for mig.


Jag lever hellre billigt o komfortabelt o har radatt aka fler ggr an att ater pa dyra restauranger o oxfile varje dag.


Jag hor av mig senare. Puss o kram O TUSEN TACK for att ni ar med o delar den har resan med mig!!!

Ovido - Quiz & Flashcards