dansbandsfrun

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av dansbandsfrun - 7 januari 2011 23:38

ja så MÅSTE det ha varit...


för av 42 foton var 37 suddiga och oanvändbara... Motiven var också en smula....hm...suspekta...

Stjärtar och tuttar...närbilder på näsborrar...?


nåja...

här är vi.

  


här är en scenbild på kvällens band THORLEIFS som kanske INTE vinner första pris i fototävlingar men ...äsch ;)

 

Nej nu går vi vidare.....


                                                  
    


idag innan vi åkte hem från kussarna så blev jag överfallen av två tuffa killar...dom skulle kunna skrämma slag på vem som helst väl?

Får jag presentera herr Spindelmannen 1, och herr Spindelmannen 2

  


och så lite guddotter-mys med   

    


jamen dåså, då säger vi god natt.

Av dansbandsfrun - 7 januari 2011 23:04

oops...ni undrar visst vart jag tog vägen?


jag hade ont i skallen i går och lederna ska vi inte ens prata om.    

Så jag passade på att ta en micropaus och umgicks med mina nära o kära.


MEN


nu är jag hemma igen o ska lägga ut lite bilder så fort jag hinner. Håll ut!

Ovido - Quiz & Flashcards