dansbandsfrun

Alla inlägg den 29 december 2010

Av dansbandsfrun - 29 december 2010 19:15

Jag hade planerat en meny inför dagen och den skulle avslutas med bla pepparkakscheesecake men jag ändrade mig i morse o gjorde en "tårtbomb" (älskar att göra tårtor)


Det trista är att jag hade gått in för att DUKA idag för första gången i mitt liv. Med placeringskort och gipsfigurer osv... Allt i silver o rött.

OCH GLÖMDE FOTA DET!!!!   


Men håll tillgodo...



På tal om god... Mums...

Vaniljkräm i och sen krossade jag maränger o lade på mellanlagret o hällde över grädde. Och på ytan ENBART grädde som fick rinna ner över kanterna... Jösses så gott. (om jag får säga det själv)   

  


sen var jag tvungen att testa "LEILA BAKAR´s frosting" på cupcakes. Om dessa kan jag inte uttala mig dock för jag har inte haft plats i magen för någon än...

Ä-N....

   


Hej, vi är kusiner och vi sitter o softar lite...

  


....... och driver våra föräldrar till vansinne med JULTÅGET som åker runt granskrället och spelar jullåtar i 5000 decibell...om o om igen...om o om igen...om o om igen....om o om igen.... suck.... HEJ TREO!!

    


och HEJ, vi är tjejkusinerna och vi håller oss i "musikrummet" och spelar o sjunger egenskrivna låtar...

   


hej hopp! 

Av dansbandsfrun - 29 december 2010 18:45

Vi har haft ett julbaluns här idag pga att "någon" sket o spydde sig igenom julen   


En SKITMYSIG dag med mina syskon och deras familjer.   


jag ska se om jag har några roliga bilder och lägga ut dom.


Ska bara...  först.

Ovido - Quiz & Flashcards