dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 december 2010

Blogg-motgångar...

Av dansbandsfrun - 13 december 2010 22:16

"det vill sig inte riktigt"


Jag har en dator som slutade fungera i helgen. (orkar inte förklara hur men det gick på garantin så nu håller jag båda tummarna att den är ok)

HUR många gånger har jag inte sagt att det "var bättre förr"   


och sen har jag inte förstått hur jag ska få in alla foton i datorn ännu men HELLÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ....ha inte för höga krav på mig. Jag måste hinna att va mamma och sambo med...    


På tal om att va mamma, så var vi på sonens luciafirande ikväll på dagis.


Här kommer bilder på två superstolta föräldrar!


  


  


Skojar bara, han var superduktig och sjöng så det stod härliga till och vinkade till oss hela tiden.   


 
 
Ingen bild

mattias

13 december 2010 23:39

så himla härligt =) jag va också på Luciafirande på lillans dagis ikväll. kan man va annat än stolt??? =)Undrar vem hon har ärvt sångrösten ifrån?? varken hennes mamma eller pappa kan ju sjunga ;)

dansbandsfrun

14 december 2010 00:08

Åjo! Lite kan ni nog ;)
Ja, det är mysigt som tusan med dom där små tomtarna o luciorna i miniformat ;)

 
jenny

jenny

14 december 2010 00:02

Åh jag har undrat vart du tagit vägen.. Skyll på datorn du.......Du va säkert upptagen med att vara sambo..eller jag menar mamma;)
Hoppas allt är bra kraaaam Jenny

http://www.janethepain.se

 
Ellis

Ellis

14 december 2010 00:25

sicken söt Mini som vinkar! :D

http://ellisu.blogg.se

 
Margit

Margit

14 december 2010 17:32

Kikat in o bläddrat in i din blogg..både roliga och fina bilder du visar!!!
Kramen till dej!!

http://margitholm.blogg.se

 
Svorskan

Svorskan

14 december 2010 18:05

hahaha! Vad fina ni är bakom blomman. Tur att garantin gällde, tänk om du skulle bli UTAN dator! Ve och fasa!

http://svorskan.se

 
Ama de casa

Ama de casa

14 december 2010 18:24

Hahaha! Ni ser såååå stolta ut :-D

http://amacasa.wordpress.com

 
Ammis

Ammis

14 december 2010 19:59

Härligt att se dom små när dom är Nissar, pepparkaksgubbar, tärnor o. lucior, det är det som är tjusningen. var på mina barnbarns luciafirande på dagis för första gången o.man blir alldeles tårögd. dom har tränat o. tränat på alla sånger o. dom anstränger sig till 100% Myyysigt. Ha en bra kväll. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

14 december 2010 20:42

Ja luciatåg är så mysigt att gå på. Jag fick inte gå i år, mina tjejer gick inte med i något Luciatåg och inte får deras gamla mamma hänga på ;)
Klart du måste hinna vara sambo ;)

http://madredetres.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards