dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 6 december 2010

"In my face"

Av dansbandsfrun - 6 december 2010 22:27

Idag ska vi tala om choklad.


Jag gillar choklad.

Så till den milda grad att jag skulle kunna smörja in hela kroppen med det...


eller i alla fall ansiktet:


     


  


det luktade ljuvligt i hela huset (eller om det bara va i mina näsborrar kanske?) men HÄRLIGT var det!!


Perfekt för en choklad-o-holic   

 
 
Ingen bild

Lena

6 december 2010 22:49

Du är helt underbar!
Kram

dansbandsfrun

6 december 2010 23:10

Äsch, kan du va själv ;)
kram

 
Ingen bild

Anja

6 december 2010 22:56

Åh Guh! Oj jag smort in mig med den så hade jag slickat rent hela ansiktet! 4 veckor utan socker (kolhydrater) och jag har haft en SÅN JÄKLA svacka denna helgen. Bölat och velat ha ALLT, vitt bröd, wienerbröd, glass, kakor, choklad, chips. Shit så jävla nära det var!

Men jag håller mig till rödvin, nötter och oliver. Just nu sitter jag och festar på blomkål.

Spännande liv man lever ;-)

 
Marie-Louise

Marie-Louise

6 december 2010 23:13

aha det är sånt man ska ha hemma då när man blir godissugen. Då kan man köra en ansiktsmask och hoppas på att chokladbegäret ger med sig :)

http://madredetres.blogg.se

 
Ellis

Ellis

7 december 2010 00:00

Jag har ett så enormt choklad sug hela tiden att de är helt sjukt!! :O

Får ja slicka på ditt ansikte? hahahahahaha

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

Sanna

7 december 2010 07:20

Färgen matchar ögonen ;-)
Puss på`re

dansbandsfrun

7 december 2010 09:45

haha ja det kanske den gör, har ju lite brunt i dom ;)
puss-tebak`s

 
Ulrika

Ulrika

7 december 2010 11:25

Men...om du har den i ansiktet blir det ju jättesvårt att slicka bort det sen...?

http://fabulousforty.blogg.se

 
jenny

jenny

7 december 2010 19:48

Men SÅ onödigt att kleta in det i nyllet. NÄR MAN KAN STOPPA IN DET I MUNNEN!!!

Kram Jenny

http://www.janethepain.se

 
absolutvardag

absolutvardag

7 december 2010 20:33

Visst är den helt underbar den där chokladmasken?!! Lite som att begrava ansiktet i en kladdkaka kanske? :P

http://absolutvardag.com

 
kaffehörnan

kaffehörnan

7 december 2010 21:51

Vad du är gullig

http://www.kaffehornan.se

 
charlotte

charlotte

8 december 2010 21:15

den masken ska vara jättebra har jag hhört. sant? ska kolla in hennes blogg. hinner inte med mitt liv här
kram

http://kloppan.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards