dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 8 november 2010

Vet ni hur snuskigt TRADERA är???

Av dansbandsfrun - 8 november 2010 00:49

Jo det ska jag tala om!!


(jag kan aldrig sova när jag ska flyga så jag kan likagärna blogga)

 

jo, jag brukar kolla på Tradera efter formar (typ silikon) i olika modeller att betong/gipsgjuta i...

 

Och ikväll såg jag så en rolig form.

MÅSTE TILLÄGGA ATT JAG HAR GLASÖGON MEN ANVÄNDER DOM ALLDELES FÖR SÄLLAN.

 

"Aha" tänkte jag vad är nu detta för kul form och började läsa...

..................................................
............................................

..................................................
.........................

Den såg jättekonstig ut och så insåg jag att det var en........eh.......hrmpf.............

 

Stjärt....

 

......................med hål i.................

för ............(ja, jag tror vi lämnar det därhän)

 

Direkt skenade min fantasi vildare än i västern.

 

VEM köper en silikon-stjärt? Med ett hål i?

 

Och var det en killstjärt eller tjejstjärt?

Var hålet då nr 1 eller nr 2?

 

eller sånt kanske man inte ska fråga......(förlåt mamma)     



OCH SEN

 

när jag trodde att det inte kunde bli "porrigare" så står det plötsligt en jätte......eh........pillefjong där i neonrosa.

 

Det konstiga var att den var "två-grenad" liksom!

Men tänkte jag, va lustig den ser ut...

(DEN går i alla fall inte att gjuta i...hahaha nej nu skojade jag till det minsann)

 

Men ........eller förresten...NU kom jag på vart "tvillingbrorsan" ska va.

 

Glöm det sista och sov gott nu. 

 
 
Baby Melody's Beauty Blog

Baby Melody's Beauty Blog

8 november 2010 01:33

Heeej snygging! Såg först nu att du har Bloglovin så jag addade dig:)
Haha vilken grej, du måste länka denna tradera-grejen:D
Svar: Clarins Beauty Flash Balm är helt underbar tycker jag! Jag 'duttar' det på ansiktet och den är super under smink, den går snabbt in i huden och håller sminket fräsch. Den kan man ha också utan smink så klart. Piggar upp huden och ger lite lyft och doftar gott.:) Rekommenderar den verkligen, har många vänner också som gillar den.
:)

http://babymelody.blogg.se

 
Ellis

Ellis

8 november 2010 01:43

HAHAHAHAHAA DIN TOKA - gå och lägg dig! ;D

http://ellisu.blogg.se

 
Diana

Diana

8 november 2010 03:35

Naw, min lilla söta naiva toka... Har du aldrig sett eller använt såna grejer? ;)
Spännande med redan, älskar London! Hur länge ska ni vara borta?

Sv: MJ har rötter i Sverige? Haha, det syns väl tydligt på vårt famlijefoto att vi är ett gäng afroamerikaner va? ;)

http://www.decdia.blogg.se

 
Jenfan75

Jenfan75

8 november 2010 07:41

Ja nog finns det lusytiga och konstiga gtrejjer på tradera=)

Hoppas ni hade det trevligt i London=)

http://www.jenfan75.wordpress.com

 
charlotte

charlotte

8 november 2010 08:36

seriöst, säljer folk sånt där?
kram

http://kloppan.wordpress.com

 
camilla

camilla

8 november 2010 08:37

Hahaha....är det sånt du ligger och funderar över förstår jag att du inte kan sova ;)
God morgon!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Gun

Gun

8 november 2010 09:44

Hahahahaha! Är du säker på att det var Tradera du var inne på? ;D
Ha det så jättebra i London!

http://horni.blogg.se

 
Ellis

Ellis

8 november 2010 10:14

Jag har gjort en gastroskopi - dock var jag 16 och de körde helkroppsnedsövning - de var lite läskigt - för först tog inte bedövningne - fick överdos - trots det vaknade jag 3 h för tidigt av att ja råkade dra bort me nå ryck själva manicken vid hjärtat så apparaten brevid som visar mina hjärtslag blev ett grönt streck och ba TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT !!! jag trodde ja hade dött hahaha.

Hoppas din resa går finfint! O KÖP NÅGOT TILL MIG!

http://ellisu.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

8 november 2010 19:11

Jajaja, spekla oskyldig du, det var säkert såna silikonsaker du letade efter;) hahaha

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
jenny

jenny

8 november 2010 20:51

Hallå!
Det är faktiskt JAg som säljer det där arslet!! Haha.. dildon också.. begagnad och härlig....Äh fy.. skojar förståss bara.
Nu kommer jag låta som värsta psykot.. men jag drömde faktiskt om dig i natt. Du var skitsmal.. så där så jag tänkte: va fan bloggar hon om att hon ska gå ner i vikt för.. Jag blev liksom tvungen att avsky dig lite..
Sen vaknade jag:)
Shoppa lite för mig också. Kommer du hem i tid hoppas jag att du deltar i min bloggtävling..

Kraam Jenny den psykskadade..

http://www.janethepain.se

 
Marie-Louise

Marie-Louise

8 november 2010 22:11

Hahaha, tack för dagens asgarv. Det är så roligt att kika in här för du får mig alltid att skratta eller le stort :D Tack

http://madredetres.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

9 november 2010 10:40

Hahaha! Du tror vi går på den enkla? Ja, att du sökte efter gjutformar... Sääääkert!
;-)

http://amacasa.wordpress.com

 
agneta

agneta

9 november 2010 23:20

hrrmm, ska nog fortsätta hålla mig på rätt Tradera-sida dvs kläder ;-)

http://bigmarlin.blogg.se

 
absolutvardag

absolutvardag

10 november 2010 19:08

Haha... håll för ögonen när du är inne på tradera i fortsättningen... :P

http://absolutvardag.com

 
Britt

Britt

10 november 2010 21:53

Hahaha jag tycker du ska köpa dem och prova och gjuta och lägga upp bilderna här :D

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ingen bild

Anja

11 november 2010 01:15

Hahahaha du är rolig du. Trodde inte att man FICK sälja sådant på tradera. Som svar på din fråga så kan jag tala om att jag (vi) äger båda de saker du nämner + en hel del mer. Hur skoj som helst ju! Kanske ska lägga ut lite saker vi tröttnat på, på TRADERA, hahahahahahahaha ;-)

dansbandsfrun

11 november 2010 08:25

*ler* varför blir jag inte förvånad?
Jag skulle kunna utveckla detta svar MYCKET mer men jag låter det vara hahahahaha
kramar på dig!

 
Ingen bild

GUD!

25 januari 2013 07:54

Du är anledningen till att vi inte ska ha yttrandefrihet!

dansbandsfrun

29 januari 2013 02:03

Hahaha men ditt lilla "rässel", vilken TUR att du tar ett sånt hät inlägg på allvar...jeeeses!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards