dansbandsfrun

Alla inlägg under oktober 2010

Av dansbandsfrun - 2 oktober 2010 00:27

Gå in till KAFFEHÖRNAN 


Kolla inlägget "RÖSTA KAFFEHÖRNANS HÖJDARE"

det enda ni behöver göra är att skriva "Nr 2" i kommentaren (om ni röstar på mig alltså)   


Man får tydligen rösta så många ggr man vill. ÅH va roligt det vore att bli en "höjdare"


tack på förhand. /kram





Av dansbandsfrun - 1 oktober 2010 21:37

Sambon kom hem vid 17.13


Vi fick en idè.


Vi drar till Linköping och går på IKEA!!!!

(dom stänger 20)


weeeeooooo, i love spontanitet och snabba ryck. Haft skitkul!!


Kommer bilder sen, måste packa upp.

Av dansbandsfrun - 1 oktober 2010 16:06

Ibland blir inte bilderna som man tänkt sig...



Sitter det någon bakom glassen?

  


Jahaja, här är det någon som har ont i knäna...

  


Här nyser "Mini" EXAKT när jag trycker av...

  


Här nyser "Mini" igen EXAKT när HAN trycker av...

   


Tja, en VÄLDIGT kort o ihoptryckt "Mini"

     


Är NI bra på att ta dåliga bilder? ;)

Av dansbandsfrun - 1 oktober 2010 10:07

japp...


jag ska uppfinna något som gör så att man slipper gå upp tidigt på morgonen och kissa...

(Man vill ju sova så länge som möjligt på en "ledig dag")


När jag ändå håller på ska jag fixa nåt som gör att man aldrig behöver gå till tandläkaren....


Åka till verkstan med bilen....


Att man kan äta hur mkt godis som helst utan att öka i vikt.....


Att kunna resa "jorden runt" utan att det märks på bankkortet....



Ok, det var bara lite morgontankar   

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards