dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Bloggträff på PANDURO!

Av dansbandsfrun - 26 oktober 2010 19:55

Ja jösses va kul det var att äntligen träffa den otroligt kreativa pysslerskan PYSSELITEN idag.


Jag ÄLSKAR hennes blogg som ständigt ger min inspiration. (fast nu har jag bestämt mig för att kopiera henne rakt av i allt hon gör, fast jag ska inte länka till henne utan jag ska ta åt mig hela äran själv) MOHAHAHA (oops...kom på att hon kommer se detta)   


Vi träffades först o fikade.....

Tiden bara flög iväg o jag har fan träningsvärk i käften. Vi hade så mkt att prata om!

Sen gick vi till himmelriket PANDURO. (OM någon chef på PANDURO ser detta o vill att jag ska komma o jobba där så kan jag börja kl 9 imorgonbitti)


Jag blir förälskad varje gång jag är där...o nu hade jag med en kvinna som brinner av roliga ideèr o enkla lösningar på allt. Så ja...det blev lite shoppat idag med. (man kan inte gå in där utan att handla...)


(kvalitèn på bilderna är "lite" suddiga för vi skrattade så mycket när vi skulle ta kort) Ingen av oss va så jättesugna på att va fotomodeller idag...hahahaha


  


söta "Pysseliten" berättar fördelarna med vit färg    (personalen underade vad vi gjorde, så vi fick förklara att vi var bloggerskor) HAHAHA

  


jag kan inte skriva vad jag ska använda allt till för det KAN va julklappar... och JA jag vet att krokarna är från Clas ohlson 

 



tack PYSSELITEN för en superrolig dag!!     Det gör vi om snart!

kram

 
 
Carina

Carina

26 oktober 2010 20:47

Vad skojsigt att ha en date på panduro. Ni fick väl rabatt på det ni handlade? Jag menar med den reklamen...borde vara värt en del ;)
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

 
Diana

Diana

27 oktober 2010 04:44

Wow, vilken annorlunda och rolig träff! Hoppas ni hann med en fika också!

http://www.decdia.blogg.se

 
Ellis

Ellis

28 oktober 2010 01:14

VAD KUL! :D

ja blir själv som ett barn på panduro, dock har jag bara kommit ut med tråkiga saker såsom spray för teckningar så inte blyertsen tynar bort och mina ritteckningar sparas i all evighet och så suddliknande pennor så ja kan göra skuggningar.. Haha

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards