dansbandsfrun

Alla inlägg under september 2010

Av dansbandsfrun - 6 september 2010 20:19

Jag är SÅ glad att jag trotsade tröttheten idag och föreslog att vi skulle dra till skärgården!


Milda makter vilken fin dag vi fick. Solen sken, helt vindstilla och vi fick MASSOR gjort.


* Jag plockade hem alla "gjutgrejer" och betong mm...

* Jag plockade äpplen och plommon

* Jag gjorde alla pelargoner "vinterklara"

* Plockade vitmossa

* Plockade rönnbär (allt sånt ska jag göra nåt kul av)


Sen tog "Mini" och jag våra gummistövlar och gick till skogen och DÄR hittade vi "skogens guld"

  


  


Här har vi också hittat MINA absoluta favoriter FJÄLLSKIVLING. Den absolut godaste svampen.


Inte så mycket men det räcker till varsin "kvällsmacka"


(måste ju passa på nu eftersom jag ska leva på PÅSAR i 500 år nu from onsdag)


Nu måste jag rensa svampen.


Ciao!

  

Av dansbandsfrun - 6 september 2010 10:59

Nu ska vi åka ner till landet en snabbis och fixa lite.


Hämta lite saker, göra lite höstfint, plocka rönnbär osv...

Ska bli kul.


Återkommer...

Av dansbandsfrun - 5 september 2010 17:15

  Jag är sjuk som ni förstår...


Nog pratat om det, jag ligger och lyssnar på DANSBANDSMUSIK på You Tube, jag beställer lite roliga varor från TRADERA....


Som ni märkt så gillar jag att handla.   


Jag är en sån person som kan köpa en husvagn även om man inte har en dragkrok på bilen...eller ännu värre, om man inte ens har en bil...

Äsch ni fattar...

Jag har SÅ kul när jag hittar roliga saker till bra priser....


Jag hade lite roligt chokladgodis hemma häromdagen och joxade ihop lite "godisbullar" (som att dom MÅSTE va sötare än vanligt)


  


 


Ja, och sen har jag sovit......och sovit.........och sovit........


Nej, nu är jag trött av allt bloggande. Måste sova en stund....


Kram så länge! 

Av dansbandsfrun - 3 september 2010 18:23

Såg ett inlägg hos Pysseliten för ett tag sen att man kan göra sitt badkar lite roligare...


Så jag "Pimpade" vårt lite igår till "Mini´s" STORA förtjusning   


  


(jag köpte kontaktpapper och skrev ut bilder från nätet och klippte och ritade för hand så det var lite pilligt men blev skitbra om jag får säga det själv)


Av dansbandsfrun - 3 september 2010 13:33

Jag har nu varit på XTRAVAGANZA här i Norrköping på möte...


O vet ni vad?


Jag har skrivit in mig och betalat första avgiften. Kör igång nästa vecka!!!

WOW!! Holy Shit, mamma Mia, Cheeeezez, jösses amalia, what a hell och allt annat! Vad har jag gett mig in på?   


Jag har MASSOR att berätta, men just nu måste jag sova en stund för det är jättejobbigt att gå och tänka på hur smal jag kommer va om endast några veckor...ti-hi-hi




Mitt bankkonto kommer numera att hindra mig från "ÖVERKONSUMERING"       (en liten london-shopping får jag nog fira med när första delmålet är klart)

Men min kropp och min själ kommer att göra mig till DEN RIKASTE KVINNA PÅ JORDEN.


Hörs sen   

Av dansbandsfrun - 2 september 2010 19:29

Jag är en "sprattel-apa"   som gillar att vara överallt på en gång och ha 1000 projekt på G samtidigt.


Men den här veckan har luften gått ur mig på något vis, jag har sovit hur mycket som helst i 3 dar och håller på att somna bara jag håller ögonen öppna....


Men jag vill ge er all min kärlek ni som läser och kommenterar (trots att jag är kass på återbesök just nu)

Ni ÄR VERKLIGEN BÄST!!!

          


TACK!

Av dansbandsfrun - 1 september 2010 16:35

 

 

"En kund stack försiktigt in huvudet i antikaffären o frågade biträdet;

 

- Har ni fått in något nytt?


  

Ovido - Quiz & Flashcards