dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Hur viktigt är utseendet?

Av dansbandsfrun - 30 september 2010 11:45

När jag var yngre så drömde jag om att bli en känd skådespelare i Hollywood.

Men jag insåg att jag inte hade "rätt" utseende   



Jag tror dock att jag hittat lösningen för MIG.

Det finns en MYCKET känd Tv-serie, där jag nog skulle kunna tjata mig till en roll... Inte Hollywood, men jag skulle få mitt genombrott!   


  

"HEM TILL GÅRDEN"



 
 
Gun

Gun

30 september 2010 12:12

Hahahaha, jag sitter precis och slötittar på det. Men du är ju alldeles för snygg för en roll i den serien!

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

30 september 2010 12:57

haha med risk för å verka väldigt o-ödmjuk men jag tror fan du har rätt hahahaha (men tom "hästmannen skulle va för snygg)
kram
Ps. jag kollar också ;)

 
Diana

Diana

30 september 2010 14:09

Britter är inget vackert folk... Du vet om att du måste förstöra dina tänder (gärna slänga in en 5 till i käften med) och göra dem gula? Haha, hej förutfattade meningar. ;)
Men det är skönt att se vanligt folk... om det inte vore för tänderna alltså.

http://www.decdia.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

30 september 2010 19:41

Men du är ju skitsnygg, snyggare än alla konstgjorda i Hollywood som alla ser likadana ut;)Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Lisa

Lisa

30 september 2010 20:17

Å är det där för jag gillar detta program så mycket då..
Det har jag gjort sen jag var liten...skratt jag passar i serien då....
skratt

Vi hade ju kunnat vara några som bodde i byn...skratt ser både början och slutet...asgrav...
Kram

http://unikajag.se

dansbandsfrun

30 september 2010 20:32

Ja jag gillar faktiskt själva serien, men en del ser så "farligt otäcka ut" hahaha kram

 
Marie-Louise

Marie-Louise

30 september 2010 20:49

Där skulle ju du stå ut som den absolut snyggaste :)
Men vad skönt med ett program där alla ser "vanliga" ut ;)

http://madredetres.blogg.se

 
Ellis

Ellis

2 oktober 2010 02:39

BAAAH lägg av du är bedårande vacker!!

(jag har svårt för din bakgrund.. ser ut som ett ansikte i konturerna.. de läskigt.. BYT)

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards