dansbandsfrun

Alla inlägg den 30 september 2010

Av dansbandsfrun - 30 september 2010 21:48

Har ont.


Då måste jag ha mycket att göra, annars blir jag galen...


först gjorde jag en paj med kyckling och broccoli, samt pizzasallad som vi ska ta med till "landet" imorgon.

  


Sen gick jag på min kurs och träffade mina otroligt goa kurskamrater.


Åkte o handlade


Sen fixade vi varsin god köttbit


Sen frågade jag "Mini" om han ville baka (han ÄLSKAR att va med)

så vi satt igång en deg med GRAHAMSBULLAR med LINFRÖ i.

  


Ta-Da!!

Inte så tokigt om jag får säga det själv...  

  


Och här är "Mini´s" alldeles egna bulle....   

  


Nu har jag så ont i händerna att jag gråter men det var värt det.


Sov gott   

Av dansbandsfrun - 30 september 2010 11:45

När jag var yngre så drömde jag om att bli en känd skådespelare i Hollywood.

Men jag insåg att jag inte hade "rätt" utseende   



Jag tror dock att jag hittat lösningen för MIG.

Det finns en MYCKET känd Tv-serie, där jag nog skulle kunna tjata mig till en roll... Inte Hollywood, men jag skulle få mitt genombrott!   


  

"HEM TILL GÅRDEN"



Ovido - Quiz & Flashcards