dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 28 september 2010

Fantastisk Present!

Av dansbandsfrun - 28 september 2010 17:42

Igår blev jag ju uppvaktad av mina sambosar...


Det blev paket och kina-mat. LOVE IT!!



Dom hade varit på min favorit-skönhets-salong "TÖRNROSA" och plockat ihop lite olika produkter av mitt absoluta favoritmärke vad gäller skönhetsvård. "PHYTOMER"

(fick necesär, ansiktsrengöring, ögonkräm och ansiktskräm)   

  


Och som om det inte räckte så väntar jag på en present till som ska komma på posten vilken dag som helst. Jippie!!!

Man blir aldrig för gammal för att fylla år!


Jag är nu 38, and I´m damn proud of it!   


 
 
Marie

Marie

28 september 2010 18:23

Härligt att bli uppvaktad med saker du verkligen vill ha och behöver! Din sambo han kan han;)
Det blir väl bilder på det du väntar på också??
Kram till dig

http://miruschkas.blogspot.com

dansbandsfrun

28 september 2010 20:15

jodå, men med vissa knuffar i rätt riktning... ;) japp, kommer bild. kramar

 
Gun

Gun

28 september 2010 18:27

Vilken bra present. Jorå, fylla år kan vara riktigt trevligt.:)

http://horni.blogg.se

dansbandsfrun

28 september 2010 20:14

ja, så länge jag får presenter. Annars blir jag inte rolig å tas med kan jag lova ;)

 
agneta

agneta

28 september 2010 21:20

då får man väl gratulera på den stora dagen!!! Mysigt med presenter o uppvaktning, själv så blir jag..harkel...40 nu snart.

http://bigmarlin.blogg.se

 
Ellis

Ellis

28 september 2010 22:25

Du är ett år äldre än min mammma.. haha

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

28 september 2010 23:19

Ellis! Nu är du inte rolig... ;)

 
diana

diana

29 september 2010 00:18

Då är du snart lika gammal som jag ;)
Kul med uppvaktning.

http://www.metrobloggen.se/diana

 
Sandragee

Sandragee

29 september 2010 00:26

Gratulerar i efterskott! :) Jobbar på din mössa för fullt ;) Blir väl en bra present! Kraaam!

http://sandragee.blogg.se

dansbandsfrun

29 september 2010 23:48

MEN gumman, va glad jag blir!! Åh va spännande det ska bli! Gulle dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRAMAR

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards