dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 26 september 2010

Vilken kalashelg!

Av dansbandsfrun - 26 september 2010 17:58

Lördag = Kalas


Söndag = Kalas


Måndag = Kalas


Lägger in lite bilder från helgen...



Ena födelsedagsbarnet.

  


Gruppbus (jaja, jag är inte proffsfotograf)

  


HUR snygga är inte kakorna närmast "godiskakor a ´la Dansbandsfrun"? Jag har faktiskt bakat dom...  

  


Ett födelsedagsbarn till som räknar till 100...

  


Nej, den här tårtan har jag INTE bakat. Är det NÅGON som kan gissa vad födelsedagsflickan heter?   

  


"Mini" gillar att klättra i träd...

  


Det var allt för nu/ kram på er   

 
 
Jenfan75

Jenfan75

26 september 2010 20:01

Bara kalas=) men det är kul det också=)

http://www.jenfan75.wordpress.com

 
Britt

Britt

26 september 2010 20:42

Du det där kallar jag kalashelg! och vilka fina silverfat ni hade dukat fram alla godsaker på. Jag förmodar att alla födelsedagsbarn blev nöjda i helgen.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ellis

Ellis

26 september 2010 22:33

Ser helt underbart ut, hoppas ni hade lika kul som de såg ut, o ÅT MASSA GOTT!

http://ellisu.blogg.se

 
Ingen bild

PYSSELITEN

27 september 2010 07:00

kul jag svara :) jag kommer ju va så aktiv där nu på en vecka :) Fryser som fn så det ska bli skönt att åka iväg och bara sola . Ha det bra nu får läsa ikapp när jag kommer hem .

 
Stattinskan

Stattinskan

27 september 2010 07:34

Åh guuud va svårt, tänker så det knakar ... Va fasen ... kan det vara Lillian hon heter? Var det rätt? Var det rätt? ;-D
Gomorron :-)

http://metrobloggen.se/stattin

 
Jenfan75

Jenfan75

27 september 2010 07:57

Ja den är kanon.. Speciellt när man skall damsuga i trappen=)

http://www.jenfan75.wordpress.com

dansbandsfrun

27 september 2010 12:44

Det är ju det som är svårast, så det vore kanon. Vi har 2 trappor i huset ;(
ska verkligen ta mig en funderare. kram

 
camilla

camilla

27 september 2010 08:13

Kalas,kalas,kalas....du bara roar dig ;)
Men vilka fina kakor du bakat och vilken tårta!!!
Mums!
Ha nu en toppen dag!
Kram på dig!

http://www.cammo69.blogspot.com

dansbandsfrun

27 september 2010 12:43

Tårtan var så suverän så jag orkade inga kakor tyvärr ;)
detsamma önskar jag dig/kram

 
Susanne

Susanne

27 september 2010 22:28

Hipp Hipp Hurra på din födelsedag :-)

// En stor grattis kram kommer här!

http://bondesusanne.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards