dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Mysigaste fredagkvällen!

Av dansbandsfrun - 25 september 2010 00:16

Ikväll har vi varit på middag hos moster "L" (gift med en av mina morbröder) Sveriges snyggaste 50+ are!!! (missade tyvärr att ta ett kort på henne)


Åh va mysigt det var och maten va kanon. Kött & "bea" (som hippa människor säger numera)   


Men det bästa är sällskapet   "L" är så underbar!
Det är så sällan vi ses men ÅH vad jag gillar att vara i ditt sällskap.


Och när man kommer in i deras hus så sprider sig en så trivsam känsla i kroppen. Just TRIVSEL!


Tog lite bilder i deras skitmysiga hem:

  


  


  


  


  


  


  


  


  


Så otroligt smakfullt och de mest perfekta detaljer!


Jag    dig, "L" Och tack för ikväll!



Har jag förresten visat hur vi bor?


*


*


*


*


  


God natt!   

 
 
Stattinskan

Stattinskan

25 september 2010 13:55

vERKLIGEN TRIVSAMT OCH STÄMNINGSFULLT, NÄSTAN SOM TAGET UR ETT (JÄVLA CAPS LOCK) ;-D Verkligen trivsamt och stämningsfullt, som tagit ur ett inredningsprogram :-)

http://metrobloggen.se/stattin

dansbandsfrun

25 september 2010 14:03

Japp, skitfint helt enkelt ;) kram

 
Ingen bild

Jenny

25 september 2010 20:36

Haha, ja, erat hem var ju snyggt....

 
Ingen bild

Lotta

25 september 2010 22:16

Oj Oj!! Så roligt att se sitt hem genom din lins. Tack själv underbara människa. Nu får vi se till att det blir lite oftare. Det är så kul när ni kommer. Hälsa Janne och Anita det med. Idag har Kalle och Sara och jag putsat sommar och vinterfönster på stationen. Ätit pizza och däckat kl.10.00 Hoppas ni haft kul på kalas. Puss och Kram och godnatt från Berga

 
Bara Jag

Bara Jag

25 september 2010 22:18

Vissa hem har "det" - mitt hem har det definitivt inte, men det är MITT hem och jag trivs där :-) Kan ju bli bättre med tiden kanske....

Fortsatt trevlig helg!

http://blogg.rhode.se

 
Ellis

Ellis

25 september 2010 23:54

Fan vilken mysig inredning, jag vill flytta in hos dem, om jag får?

http://ellisu.blogg.se

 
Britt

Britt

26 september 2010 10:37

Synd att gästrummet där ni fick bo inte är lika trivsamt som resten av huset.

http://metrobloggen.se/brittsbetraktelser

 
Ingen bild

Lotta &Ulf

26 september 2010 20:04

GRATTIS!!!!! På födelsedagen!!!!!

 
diana

diana

26 september 2010 23:46

Haha, du skriver så himla kul. Fint de har det ;)

http://www.metrobloggen.se/diana

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards