dansbandsfrun

Alla inlägg den 15 september 2010

Av dansbandsfrun - 15 september 2010 20:04

Ni tjejer, om BÅDA stod utanför din dörr och ville älska dig resten av livet


Andreas Carlsson ELLER Anders Bagge?







Av dansbandsfrun - 15 september 2010 11:59

Först vill jag säga; Tack för er omtanke!


  

(observera tavlornas motiv bakom mig, jag var HELT omedveten)


Sen vill jag svara på hur jag mår idag, jag känner som om jag har sprungit Stockholm Marathon...Har en hemsk träningsvärk pga att jag "krampade" väldigt mycket igår. Men jag ska ta det jättelugnt idag och lyssna på min kropp. Jag lovar!


Jag anklagar absolut inte Xtravaganza för detta, jag ska däremot kolla med dom hur vi ska gå vidare så att jag kan må bättre och fortfarande få bra resultat. Jag kommer nog köra på halvfart. Då får man äta grönsaker osv...


Tack igen för att ni finns!


Här får ni en blomma av mig att njuta av.

(bild togs i torsdags på Gröna Lund)

  



Ovido - Quiz & Flashcards