dansbandsfrun

Alla inlägg den 12 september 2010

Av dansbandsfrun - 12 september 2010 20:49

När grabbarna åt så gick jag ut o gick...

Plockade lite "smått&gott" från Moder Natur som jag "joxade ihop" när jag kom hem....

HERREGUUUD, vilken energi man får när man inte äter hela tiden ;)

  

  

ÄLSKAR hösten och alla färger   

Av dansbandsfrun - 12 september 2010 16:41

Här kommer lite av dagens ute-projekt;



Har ju torkat lite vitmossa som jag gillar att använda...

  


Sen blev det en liten skapelse till trappan...

  


Lite allt möjligt och OBSERVERA mina supergoda morötter (i det svarta spannet) som jag sått själv OCH NU FÅR JAG INTE ENS ÄTA O NJUTA AV DOM    och dessutom har grannarna finfina plommon som skulle passa bra i min mage just nu...

  


Idag är den tuffaste dagen hittills med min viktminskning...

men nu när sambon kom hem från affären så blev allt bättre...


Han tyckte jag hade gjort så mycket fint så han gav mig en liten överraskning;

  

(han vet att jag ÄLSKAR tidingar)

Hur go får man va?   


(nu känner jag hur det börjar lukta kassler från nervåningen så jag ska nog gå en promenad tror jag...)    

Av dansbandsfrun - 12 september 2010 16:18

Det är en Jenny som skrivit och undrat lite över Xtravaganza. Jag vill gärna ge dig lite info (kan inte så mkt än) men jag kommer skriva ganska mkt framöver. Annars kan jag skriva mer till dig om du skriver din mail eller nåt?


Jag vill inte godkänna din kommentar för du hade skrivit ut hela mitt namn, o det vill jag inte ha med ;) 


Hör av dig igen så ska jag peppa dig, för fasen va spännande det är ;)


kram


Av dansbandsfrun - 12 september 2010 11:48

Vi hade planer på att dra ner till landet idag.


Men nu har vi känt efter, och vi ska för första gången på mycket länge prioritera vårt hem och stanna här och ha en "fixardag" istället.

Så mycket som hamnar mellan stolarna...när man far som galningar som vi gör.


Nu jäklar drar vi igång   


Efter en blåbärsshake med kanel på till frulle känner jag mig faktiskt pigg. Jag har redan sett ett trevligt resultat på min våg så...jo, det är värt att leva utan rostade mackor med bregott på.      


Vi ses sen.



Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards