dansbandsfrun

Alla inlägg den 11 september 2010

Av dansbandsfrun - 11 september 2010 21:44

Nu kanske jag är VÄLDIGT negativ, men jag satt mig och skulle kolla vad det där DANSFEBER är för nåt skoj och nytt program...

  


VA? Vad är poängen? Ska det vara kul?


Det ABSOLUT pinsammaste, är väl ändå att samtidigt som artisten "dansar" så visas originalvideon i bakgrunden och DET var otroligt störande och dåligt.


Nej Fy vale, vilket fiasko.


Japp, jag är som Fantomen...."Hård mot dom hårda"

(eller så är det att jag har bloggtorka)   


Tycker NI att det var ett bra program?


Av dansbandsfrun - 11 september 2010 15:47

....och far runt som ett skållat troll här o fixar med allt möjligt!

Tvättar, målar en hylla,  leker med "Mini" och fixar med "ute-pynt" till hösten nu...


för att i nästa bli HELT vrålhungrig och yr...och skittrött på ALLT.

Men nu har jag lagt mig i sängen och ska kolla film med sonen...


  

Nja, jag har väl sett frächare ut, (önskar jag kunde retuschera lite) men "ärlighet varar längst" som ni vet.  


Till frukost åt jag en jordgubbsshake

och nu åt jag en grönsakssoppa

ingen av dom smakade guldnougat och inte blir jag mätt, men det får gå ändå   


Om några veckor är jag fucki`n fabolous!!!   



puss på er!





Av dansbandsfrun - 11 september 2010 06:40

.....i min kropp, DET kan jag lova!

Varför i hela friden skulle jag annars vara vaken NU vid 06.38?

*ler*


Jag överlevde gårdagen. Trots ett ständeigt "sug" efter både det ena och det andra. (OTÄCKT att inse vilken makt sockret har på en)


Jag är en sån människa som stoppar nåt i munnen så fort jag blir sysslolös. Och det är DET jag ska vänja mig av med nu.


Nu kör vi lite fakta som kan va kul att veta:

 

* ingångsvikt igår vid start: 79.5

* midjemått: 102   (bör ligga under 80 på kvinnor)


Mitt mål är 65 kilo. Det ska vara nått på julafton.

(har verkligen satt ett realistiskt mål)


Det är ju inte själva minskningen som är den stora prövningen, utan att behålla vikten sen. Att vänja sig av med alla osunda vanor jag dragit på mig under 38 år)


Nej, nu ska jag göra mig en kopp te.


ha en härlig dag!



 

Ovido - Quiz & Flashcards