dansbandsfrun

Alla inlägg den 10 september 2010

Av dansbandsfrun - 10 september 2010 16:54

Ja här kommer så bilderna jag lovade...


Tra-la-laa, vi ska åka på turnè, och jag åker buss så jag kan se`.... (någon ÄLSKAR att åka i orkesterbussen)   

 


Kvällens band; MATS BERGMANS...undrar om någon kan gissa vem av dom jag lever ihop med   

    


När vi kom dit blev jag påsatt (men HERREGUUUD vad skriver jag???) alltså ett armand, som gav mig möjligheten att åka allt jag ville. SCHYSST!

  


Veteranbilarna passar mig otroligt bra.... "Mini" däremot tyckte dom var urtrista och gick alldeles för sakta...

   


........varpå han tvingade sin gamla mor upp i den VÄRSTA, otäckaste och framförallt FARLIGASTE karusell på hela Grönan...Nämligen NYCKELPIGAN!!!

   

Allt "småfolk" tittade mer på mig än något annat konstigt nog...Jag kan väl inte rå för att jag råkade skrika lite?   


Här försöker jag bita ihop..."Mini" ser GANSKA road ut!

   


När vi hade åkt 150 ggr, så lovade jag "galningen" en höjd veckopeng om vi kunde gå o lyssna på pappa lite...

  


Det var himla mycket folk, så jag kom aldrig fram till scenen och kunde ta kort... En liten bit in kom jag, men blev då så full i skratt då det stod ett gäng tjejjer som fotade min sambo...zoomade gjorde dom    NEJ, SKOJAR BARA. Jag blir jättestolt!!

  


Urkul nog, så kom en av mina underbara kusiner förbi med sin flickvän. Det var SÅ kul att ses igen S!! Kram på er!!

     


Sen blev "vi" trötta och gick ut i bussen (i paus) och kollade på dvd...men först var vi noga med att fota åkbanden som hade gett oss en kul o äventyrlig afton.


  


Några timmar senare, allt medan bussen lastades med instrument och annan utrustning så snarkades det ljudligt bak i pappas säng av två "hangarounds" som kände sig MYCKET nöjda med kvällen...


Tack MB´s.

Av dansbandsfrun - 10 september 2010 14:21

Ja, idag har jag ju börjat mitt "nya liv". Ett liv med XTRAVAGANZA.


Jag har börjat med en vaniljshake och den var jättegod.


Tyvärr är jag så hungrig nu så jag inte kan tänka... Jag lägger ut bilder från gårdagen lite senare, när jag fått i mig en soppa   


Later skater


Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards