dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2010

Vi går på Strandpromenad...

Av dansbandsfrun - 22 augusti 2010 11:42

Nu lägger jag in en hög blandade bilder men de har ett tema och det är "strandpromenad"


Här sitter en trött Cowgirl...

"come on cowboys, make my day"

  


Här grillar man "små fisk" (minns inte vilka det va)   men efter några dagar så mådde man illa av lukten...


  


Nämen "Hej", står ni här och hänger?

  


En av alla "sandskapelser" längs stranden...

 


    


Den här mannen satt varje kväll och gjorde de vackraste tavlor. Hade vi haft plats i väskorna hade vi köpt med oss ett "minne" hem.

  


Oops, äntligen får någon fiskare napp!!









  

 
 
Svorskan

Svorskan

22 augusti 2010 12:49

Vad mysigt! Jag vill dit NU! :D

http://svorskan.se

dansbandsfrun

22 augusti 2010 13:31

JAAA MEEEEEE!!!! ;)

 
Ama de casa

Ama de casa

22 augusti 2010 14:00

Härliga tider!
Jag är också fascinerad över alla som står och fiskar här nere. Dom får ju nästan ALDRIG nånting och nappar det så är det oftast spigg. Typ.

http://amacasa.wordpress.com

dansbandsfrun

22 augusti 2010 14:37

Japp, det var pyttepyttefiskar ju.
skulle ja inte gå ur sängen för... ;)
men det va kul att kolla. Typ ;)

 
charlotte

charlotte

22 augusti 2010 15:04

den sandskapelsen var häftig. den får du göra nästa gång ni åker o badar. o jag vill ha en bild då!

http://kloppan.wordpress.com

dansbandsfrun

22 augusti 2010 17:37

Nemas Promblemas Kolppan-Ploppan! ;)

 
Ellis

Ellis

22 augusti 2010 16:04

Ser sjukt mysigt ut, vill med! Hade Mini de bra ??

http://ellisu.blogg.se

dansbandsfrun

22 augusti 2010 17:39

Du får följa med nästa gång!
Mini njöt av allt, MEN längtade hem till sina leksaker o dig förstås ;)

 
pillan

pillan

22 augusti 2010 19:39

skojar du vad det ett sand torn , helt fantastiskt ..

http://www.pillans.se/wp

dansbandsfrun

22 augusti 2010 20:16

Du ska få se fler...dom e helt otroliga dom där människorna. ;)

 
AnneliH

AnneliH

22 augusti 2010 19:57

Strandpromenader är så härliga! Jag går så ofta jag kan här vid Varamon när jag är på GC går jag så ofta jag kan mellan San Agustin och Maspalomas!
Tittade också på en cowboyhatt men vågade inte ta med en hem ;)

http://shaggkvist.se/wordpress

dansbandsfrun

22 augusti 2010 20:14

hihihi det roliga e att jag köpt min hatt på PLANTAGEN för 59:- så jag hade den med mig dit ;)

 
Mia systeryster

Mia systeryster

22 augusti 2010 20:00

Nu har jag kollat igenom dina bilder, Vad konstigt;) Jag tycker jag känner igen mig;) Vad mycket du har shoppat=D Hoppas lederna känns bättre nu!!Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

dansbandsfrun

22 augusti 2010 20:12

Men, va lustigt ;)
Har du kanske promenerat där några gånger? ;)
värken är sådär nu. kram o tack

 
Kiza

Kiza

23 augusti 2010 16:44

Härliga bilder, söt som få.. Kram

http://www.kiza.bloggplatsen.se

dansbandsfrun

23 augusti 2010 18:18

Tack raring/kram

 
Sandragee

Sandragee

24 augusti 2010 23:52

Vilka finfina bilder! Förstår att ni haft det supermysigt! Men skönt att du är tillbaka nu ;)

Sv: Ja det är väl ingen idé att hänga upp sig på det här med herre-jösses-milen vi har emellan oss. Bara trampa gasen i botten, le och var glad :) Jag ger mig i alla fall inte i första taget nu när jag fått nåt så fint på kroken ;) Men det får snarare bli "han och en påse morötter" istället för chips för annars kommer jag lätt gå upp en sisådär 100 kg... så som jag blänger på honom menar jag :P

KRAM!

KRAM!

http://sandragee.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards