dansbandsfrun

Alla inlägg under juli 2010

Av dansbandsfrun - 24 juli 2010 05:59

Klockan är 06.01


jag mår illa, för jag har nyss ätit 3 av mammas fantastiskt goda bullar...


Men DET var väl dumt?


Tja.....   

Av dansbandsfrun - 22 juli 2010 22:36

Vi är ute o far & flänger så jag hoppar bara in för att säga att jag ska blogga mer i morgon....


I Swear!

Av dansbandsfrun - 21 juli 2010 21:21

Jo det är ju så att vår hyresgäst är så snygg (som jag berättade i ett tidigare inlägg)


och igår fick även min syster span på honom...(jag såg nog minsann hur hon slickade sig om läpparna)      


så ikväll efter att vi intagit varsin chippohojsare (vodka, baileys och mjölk)   

så bestämde vi oss för att "smyga närmare" offret för att få oss en glimt av den lilla välbyggda läckerbiten.


Vi ville ju helst inte synas så vi "förklädde oss" lite diskret och skred så till verket...


Vi "sonderade terrängen" först...

  

Ok, kusten är klar... Vi tar oss sakta bort mot ett mer pålitligt gömställe.... "-ok, syrran häng på nu".....

  


"-ok, jag tror vi klarade det utan att bli upptäckta"


  


Om vi såg grannen?


Fan heller.........   


 

Av dansbandsfrun - 21 juli 2010 11:54

När det är varmt ute så är "det bra att dricka mycke" har vi hört...


då funkar MILKSHAKE bäst har vi upptäckt.


  


Och för er som vill läsa en mycket bra bok i hängmattan, kan jag VERKLIGEN rekommendera denna.

  


Nu måste vi slänga oss i plurret, hörs sen!

Av dansbandsfrun - 20 juli 2010 23:40

Idag kom min älskade syster med sina barn. Givetvis blev det ett race ner till bryggan med tävling om vem som får flest och störst fisk.


Kan avslöja att min son fick en monsteraborre på (åh guud va jag vill skarva nu men min ärlighet vinner) 500gram (alla barnen skrek när vi drog upp den) hahahaha


  


vi fick en hel drös med grillvänliga borrar:

  

dom minsta var ganska ok... så på med alla på (förlåt alla grillentusiaster) ELGRILLEN ;)


 


Det åts med stor aptit!

  

Sen tände vi alla ljus i trädgården, det blir SÅ mysigt....

    

Det gick inte riktigt att återge alla lyktor som hänger i träden...


  


sen tog jag med min systerson på "spökjakt" bland buskar o snår i mörkret...han höll stenhårt min hand men då tyckte vi att vi såg en grävling, så vi var inne igen efter 5 sekunder.



Det var allt för ikväll.


Imorgon har vi en hel lista på vad vi ska göra.


* göra pärlhalsband/armband

* fiska

* spela boll

* måla färdiga betongsaker som ungarna gjutit.


och MYCKET mer......


sov gott   

Av dansbandsfrun - 20 juli 2010 15:00

.........


....................


..............................


JA!!!!!


Jag kan visa lite bilder från igår.


Här är det mysigt. Staden Heter Västervik.

  


Här sitter två killar som jag känner...

  



Nu går dom...........

  

Av dansbandsfrun - 19 juli 2010 22:06

Alltså... Igår kom det en familj hit till "lillstugan", som ska hyra en vecka...


Pappan i familjen är SÅ läcker.

Blont hår med bruna ögon (jaaaaaa, jag vet att jag har en sambo men man KAN faktiskt tycka att andra e snygga ändå)   


Och där låg jag med röva i vädret och plockade mask med fett hår... (alltså JAG hade fett hår...)


Så jag bestämde mig för att lite oskyldigt smyga in i vårt hus och "snygga till mig lite"



 


Detta inlägg tillägnar jag två underbara bloggerskor som förgyller min dag:

Egoinas mamma och Gun 

(ser ni nåt bekant mina damer?)   



Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards