dansbandsfrun

Alla inlägg den 27 juli 2010

Av dansbandsfrun - 27 juli 2010 22:22

Jag hade skrivit ett jäkligt långt inlägg om hur sur jag varit idag men jag kom på att ingen vill läsa det... And i dont wanna GNÄLL...

Ni får helt enkelt ta mig på orden.

Jag har en förbannad, jävla BAJSDAG!   (liiite rolig är jag va, när jag skriver så?)

 

Nej, jag vill inte ens blogga. Jag är tjurig, helt enkelt!!!!  

  

Har ni skitdagar?

 

Vad gör ni för att få slut på surandet då?

Av dansbandsfrun - 27 juli 2010 00:26

....oops...


vi kom hem...


Blev bjudna på ett snabbt glas vin på grannarnas altan...


Gjorde lite nytta...


och när jag skulle sätta mig och blogga, så ...............plötsligt fick jag på Tv4 plus.......



Mums.....


  


Jag erkänner....jag är ett svagt fruntimmer... Tom Cruise fick mig att glömma bloggen och nu är jag för trött.


Vi ses i morgon istället!

Ovido - Quiz & Flashcards