dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Jag är en riktig star-fucker!

Av dansbandsfrun - 13 juli 2010 21:56

Läste inne hos Camilla att hon hade åkt ambulans med Peter "Foppa" Forsberg.


........................................(jag MÅSTE hitta nåt som bräckar skiten ur na tänkte jag då)


oj vad jag tänkte..............


Som professor Balthazar (googla, ni som e under 20) så tänkte jag och tänkte och tänkte........ Och plötsligt!!!!!


Jag har ju för fanken blivit kramad av Hasse "Kvinnaböske" Andersson (Änglahund för er under 20)

   bild hämtad här


HUR kan det vara möjligt undrar ni?

Och det förstår jag... Hur KAN jag känna så celebra människor?


Jo det var på en countygala i här ska orten stå men jag är inte fan att kunna stava till den så jag skriver mellan Kalmar och Nybro, där mitt dåvarande band och jag skulle uppträda.


och där var även gäster som då Hasse Andersson.


Han tog ett rejält grepp om mig och höll på att kväva mig med sitt stora härliga skägg som luktade så mycket rakvatten att jag nästan dog.

På natten när vi åkte hem så satt lukten kvar på mina kinder...sen dess är jag känslig för starka dofter och skäggiga karlar i cowboyhatt...


sov gott ;)


Ps. Ni som trodde att jag gjorde annat med honom än att emottaga denna kram är ena rediga snuskmojjor! Vaddå? Lurade av rubriken?


JAMEN jag vill ju få läsare fattar ni väl???? MOHAHAHAAHAHA

 
 
Neta

Neta

13 juli 2010 22:43

Gu va tuff du är, skulle aldrig våga åka själv.
Har inte läst här på ett tag men det har ju hänt en del. Utlandsresa, camping, kramar av kvinnaböske å jag vet inte va. Själv har jag bara kramat o lånat ut tält till Hedins :P

http://netaave.blogg.se

 
Bara Jag

Bara Jag

13 juli 2010 23:07

Nej du - jag tycker fortfarande att det låter mer spännande att åka ambulans med Foppa :-)

Sv. Ha ha! Dagisfoton med svarta tuschstreck låter... intressant! Har en son som i tvåårsåldern hittade en tuschpenna i handskfacket i bilen - och han satt ensam i bilen, länge...

http://www.myworldmytruth.blogg.se

 
Ingen bild

pysseliten

13 juli 2010 23:16

hahah jag experdera Rickfors idag han köpte en biltvätt av mig . Han är en av våra stammisar i mellan åt :)))Önska Uggla kom förbi eller Arvingarna . Men men dyj förbi du en dag lovar bjuda på kaffe om jag jobbar :)) Kram

 
charlotte

charlotte

14 juli 2010 04:11

haha ja där slog du henne med hästlängder..

http://kloppan.wordpress.com

 
Diana

Diana

14 juli 2010 04:39

Haha, jag har ingen aning om vem den där Baltazar är... Du gillar att nämna gammalt grejs va? :)
Ingen dålig jag-mötte-Lassie men Camillas är hundra gånger bättre... vi har väl alla blivit kramade av en kändis.. ;)

Sv: Tackar madame!

http://decdia.blogg.se/

 
camilla

camilla

14 juli 2010 07:46

Hahahaha....
Nja...jag vet inte om du är i närheten av min berättelse ,men du gjorde ett bra försök ;)
Jag skulle kunna göra min berättelse,men det var allt för långt bort för " ambulans med Foppa".
Kan berätta för dig att ,på statt,dansade jag med honom.Jag har även dansat med Janne "Loffe" Karlsson på Södra beget i Sundsvall.
VAD SÅ DU NUUUUUU DÅÅÅÅ? ;)
Ha en toppen dag!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
Åsa

Åsa

14 juli 2010 08:16

Jag mötte Henrik Sedin (eller var det Daniel??) häromdagen. Med fru och barnvagn, helt odramatiskt. Ingen ambulans, ingen kram. Stötte bara ihop vid en dörrkarm. .......=)

http://www.spinninghead.blogg.se

 
Lisa

Lisa

14 juli 2010 16:16

Skratt jag jag kan slå er båda..
Jag har städat ur ett bubbel som en kändis.. en stor kändis även ute i stora världen..
Han och hans då vandra flickvän....rakade varandra i badkaret...vi sa på jobbet om vi skulle ta håret och sälja det på tradera...skratt
Hon var norska.. en liten led tråd bara så här...skratt

http://unikajag.se

 
Ama de casa

Ama de casa

14 juli 2010 18:59

Jag har NÄSTAN sett Bill Clinton i senaten i Washington. Han var talman och skulle ha lett vad-dom-nu-gör-i-senaten. Tyvärr hade han kommit på att han ville bli president och var ute på valturné. Men om han inte hade varit det, DÅ hade jag sett honom!

http://amacasa.wordpress.com

 
Jeppe

Jeppe

15 juli 2010 02:36

Trevligt att hitta människor som vet att nostalgisera - (Balkan-)Balt-Balthazar & Hasse Kvinnaböske...
Tycker mest man träffar på bloggar som är helt omedvetna om VM-bronset -94 och Joey Killer och Drutten och Krokodilen, u.s.w., a.s.o., O.S.V
Tack för det! :)
Ha en fin torsdag!

/Jeppe

http://jeppeye.blogg.se

 
diana

diana

15 juli 2010 20:23

Inte illa star-fuckat :)

http://www.metrobloggen.se/diana

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards