dansbandsfrun

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av dansbandsfrun - 16 juni 2010 09:24

Ni som tror att jag inte upplever spänning i mitt liv... HA!

Läs detta....

 

                                        

 

 

 

I morse klockan 08.03 var jag på väg till sjukhuset och blev då stoppad av en polis!!!!!!!!!!!

 

Nu skulle jag kunna dra till med att han letade efter en förrymd fånge och tyckte jag matchade signalementet, MEN han ville bara ha mitt körkort och mitt andetag in i en maskin...

Han gjorde 2 mycket korta konstateranden;

- "Du var mörkhårig här"

- "jaha, du är nykter"

 

(nej men ditt lilla valp-pucko som inte är torr bakom öronen, SJÄLVKLART tog jag mig en rejäl jamare innan jag skulle iväg)

                                     

 

Nåja, som om inte denna ofantligt spännande händelse var nog så röntgades min galla klockan 9...

 

 

Och JÖSSES vilken dramatik!!!!!!

 

 

För det första höll jag på att kräkas rakt ut när jag blev tilldelad en ljusblå nattsärk med snörning (som fö ändå visade tuttarna för doktorn) Denna tygtrasa stred mot ALLT jag står för modemässigt...

 

 

Sen konstaterade (förvisso en skitsnygg) doktorn att hela min mage var full av STENAR!!! (kanske bara 5 stycken, men det blir inte lika roligt att skriva)

 

..............SOM SKA OPERERAS!!   

 

 

                                       

Frågan är nu om personalen på sjukhuset NÅGONSIN har genomfört en så riskfylld operation tidigare, så nu måste jag anlita en advokat för testamentesskrivning...

 

 

Doktorn visade hur stort och långt ärr det blev av operationen förr...typ över hela magen.

Och jag tror att han menade att dom ska göra så på mig med nu... (titthålsoperationer är bara för kärringar)

 

 

Nej, fan, fram med motorsågen! Här ska KARVAS!!!

 

Undrar om dom kan suga lite fett på magen när dom ändå håller på?

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards