dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

Dagens "To-do-list"

Av dansbandsfrun - 4 juni 2010 11:05

sitter i soffan o försöker komma igång....


"Mini" gör hajar och ormar av modellera, mormor gör sig snygg...


Såhär tror jag att min dag kommer att se ut;


* Dricka färdigt mitt kaffe


* Göra mig anständig


* Gå o köpa en glass med "Mini"


* Åka till kyrkogården o "prata lite" med pappa och tända ett ljus  


* Ut och promenera


* Ladda inför helgen (vem vet, det KAN bli dans)



Vad ska NI göra? (man är inte riktigt van vid att det ÄNTLIGEN ÄR SOMMAR!!!!!!!!!!!!!!)   

 
 
Marie

Marie

4 juni 2010 11:40

Låter som en bra dag för er!
Såg att sambon spelar ca sju mil härifrån, på "Kustladan" i Docksta.
Min helg består av att se fotboll och sedan ingenting, skönt med inga måsten.
Kram

http://miruschkas.blogspot.com

 
Neta

Neta

4 juni 2010 12:00

Jag ska dansa till din mans sköna toner.... eller iaf vara på plats och njuta av musiken ;)

http://netaave.blogg.se

 
Ingen bild

ramona

4 juni 2010 12:45

tjingeling pinglan, vi är ute i skären hos min mor o far... på min lista står det SOLA, grilla och dricka vin :)) och springa efter ett litet yrväder som älskar att springa ute på gräsmattan och hitta på hys
Ha en super fin helg :)
va blir det för dans??

 
Ellis

Ellis

4 juni 2010 15:10

låter HELT lovely, njut för mig med!

http://ellisu.blogg.se

 
Carina

Carina

4 juni 2010 18:28

Hela helgen ligger som ett oskrivet blad och det känns så gött!
Ha en trevlig helg!
Kram

http://cinacarina.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Ovido - Quiz & Flashcards