dansbandsfrun

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av dansbandsfrun - 3 juni 2010 20:24

Idag fick jag massor med akupunkturnålar i mina kroppsdelar, så jag håller på att somna nu... (man blir GALET trött)


Mirakelmannen höll på lite längre än vanligt då det var nödvändigt, och nu har jag inte lika ont. Jag FATTAR inte hur han gör!! Jag vet att han är gift men jag funderar på att muta hans fru att åka dit pepparn växer så jag kan flytta in hos honom. Förstå hur bra det vore för mig?


"God Morgon, kan du räcka mig leverpastejen och sen kan du utföra lite mirakel med min kropp innan jag drar till jobbet" Schysst!!!


(min sambo skulle säkert förstå, han kunde bo i lekstugan på gården....)


                                              *


Jag ligger o väntar på att "Mini" ska somna nu så jag kan gå ut en promenad här. Mamma o "Mini" har varit ute o lekt HELA dagen när jag har varit iväg.

Det var den smutsigaste gosse jag någonsin sett som kom o mötte mig. hahaha

SÅ SKA DET VA när man e en liten grabb som har mycket "spring i bena"

  

BILD FRÅN SOMMARFESTEN IGÅR.

Av dansbandsfrun - 3 juni 2010 09:20

Nu springer vi runt som yra höns här, vi ska åka till Småland snart.


Jag fick en akuttid till Mirakelmannen i eftermiddag   

Packa....


Later Skater!!

Njut av   


Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards