dansbandsfrun

Alla inlägg under maj 2010

Av dansbandsfrun - 2 maj 2010 21:32

Just nu är det rejält datakrångel...Ses snart.

Av dansbandsfrun - 2 maj 2010 11:11

Såhär i grill-tider kom jag att tänka på ....


En Personalfest med tipspromenad på en ö i Västerviks Skärgård.

(ja, alkohol var inblandat)


Jag gick vilse... (han jag blev ihop-parad med gick o fes hela tiden så jag gick åt ett annat håll)  


Hamnade i en hage full med kossor med stängsel runt.


Kort klänning och höga stövlar.


När jag skulle gå över stängslet...så.... märkte jag att det var

EL-STÄNGSEL!!!!!!   


jösses, vilken fart jag fick sen! Hittade mina kollegor efter ett tag på andra sidan ön.... slutet gott, allting gott!


Men.....resten av kvällen var det några som måste ha grillat var jag än befann mig... hm...konstigt...  

Av dansbandsfrun - 1 maj 2010 19:34

OM ni ändå kunde känna doften från köket här nu!

Precis varma, nybakta rågbullar med en massa nyttiga linfrön i!


 


(Nej, det ÄR inte det enda jag gör... bakar alltså   )


MEN det är viktigt med hembakta saker när man har en liten son som växer...


Se själva vilket resultat det blir:


   


    

Av dansbandsfrun - 1 maj 2010 14:21

Nu behöver jag tips från er.


Om man är 2 partysugna och dansglada dansbandsälskande ladys i sina bästa år som vill åka o roa sig på en kryssning nu i maj någon gång.

Vad ska man välja då för båt?


Vikings Cinderella

eller

Birkas Paradis


?


Jag har varit på båda men kan inte bestämma vilken som är bäst. Hjälp mig/oss?


Vi vill ha bäst mat, bäst tax-free, bäst party, bäst folk...osv...




Ovido - Quiz & Flashcards