dansbandsfrun

Alla inlägg den 30 maj 2010

Av dansbandsfrun - 30 maj 2010 22:26

Jag har fortfarande svårt att använda fingrarna, så jag hoppar över att skriva hos var och en av er som lämnar kommentarer just nu...


MEN


om ni visste vad ni värmer mitt hjärta!

Det är inget jag bara säger/skriver för att ni ska komma tillbaka (det har ni nog märkt vid det här laget?)


Helt ärligt så mår jag så otroligt bra när jag får skriva...

Jag har en blogg, och det gör mig förbannat stolt. Och de dagarna när det gör ont, så blir jag ledsen för att jag inte KAN skriva...Jag behöver skriva...


  


Igår fick jag en kommentar av "JANNE". Den for rakt in i hjärtat, och berörde mig djupt.

Ikväll fick jag en kommentar av "JENNY" som gjorde likadant. Pang sa det och jag kände att ögonen blev fuktiga igen... TACK!!!!!!!


Jag har inte en susning om vilka många av er är, ni som läser men jösses vad jag tycker om er!!

(nej, jag har bara tagit 2 panodil...o lite rött vin) ;)


Till er som läser det jag skriver;


Ni gör mig lycklig, och för det är jag oerhört tacksam!   


Och till er som INTE läser min blogg;


    ;)



Av dansbandsfrun - 30 maj 2010 16:47

Jag blev uppvaktad av två fina grabbar och paketer. (pluralis)

ÅH va glad jag blev!!!!


En epilator (som drar upp hårstråna med roten o håller benen nyrakade längre) O`la la   

Återkommer när jag provat, för många har berättat att det är som en "nära-döden-upplevelse"


Men jag litar fullt på underbara EM som pratar varmt om sin. ;)


Sen fick jag en MP3 spelare!!!! YEEEEEY!!!! Snacka om att mina promenader kommer att gå lättare nu med lite schysst musik i öronen. Kan inte vänta tills jag har laddat klart den...

 


Sen tyckte sambon att jag kunde dra iväg på Himmelstalunds loppis en sväng ensam i lugn o ro. Och inte behövde jag övertalas någon längre tid...   

  

Där gjorde jag ett litet fynd till "Mini"...


WOW! Check this out!!

En hel kartong med dinosarier och ödlor för 20:-


man skulle kunna tro att det är sambons ex-flickvänner som har party HAHAAHAHAHAHAHAAHAHA    


Han blev ÖVERLYCKLIG det lille gullet   (behövs inga dyra gåvor här inte)

    

Nu ska vi snart tända.......på grillen ;)


Ha en härlig kväll! 

Ovido - Quiz & Flashcards