dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 29 maj 2010

Jag är inte alltid glad.....

Av dansbandsfrun - 29 maj 2010 14:05

........det är det vanligaste missförståndet om mig...

Många undrar hur jag alltid kan vara glad.


Dom skulle träffa mig idag   


  

Jag har promenerat varje dag även nu under skovet, men idag kan jag verkligen inte gå.

Och mina händer gör så ont nu när jag skriver så tårarna rinner...


Om ni inte vill läsa detta så sluta NU.


Min blogg är ingen glad-blogg idag....

Jag försöker fokusera på allt positivt........men idag blir inte listan så lång....


Jag vet att det skiftande vädret påverkar starkt, och jag tänker inte hålla på att vänta på solen och värmen.

Jag försöker njuta av varje dag även om det regnar...


Men käre gode gud, OM du inte har något annat för dig idag och har någon lite hokus-pokus-formel du kan kasta iväg så kanske du kan ge mig liiiite värme bara här runt mitt hus så jag kan leka med min son i alla fall utan att han undrar varför mamma är ledsen....  


skicka också lite solstrålar på mina fina läsare som ger mig mer glädje än dom förstår.   


Amen.....


 
 
Lisa

Lisa

29 maj 2010 14:44

Hjärtat.. Alla har vi sådana dagar på olika vis..
Fast du har verk så ser man att du är en härlig kvinna..
Allt det fina hos dig spelar av sig mot oss andra..
Fast jag tycker mycket synd om dig dom dagarna du har det jobbigt...
Å jag stryker bort dina tårar från din kind vännen...
Vill göra något för dig men kan bara sända mina tankar till dig..
Kram Kram till denna underbara tjej...

http://unikajag.se

 
Katta

Katta

29 maj 2010 15:36

Hoppas att det vänder snart igen! Det är du värd! Kram

http://kattasplejs.bloggsida.se

 
Neta

Neta

29 maj 2010 16:06

Åh va jag känner igen det där. har det som lika idag.
Skickar en stor kryapådigkram fast jag vet att det inte blir bättre.
Kan ni inte leka i ett varmt bad mini o du idag? Lindrar väl lite för stunden iaf, rödvin är bra också men det får man väl inte säga högt....

http://netaave.blogg.se

 
lilla My

lilla My

29 maj 2010 16:55

Stackare hoppas du snart får några riktigt bra dagar så du kan hämta ny energi.Kram vännen.Ps håller på med en nu blogg så jag återkommer med adress.

http://www.metrobloggen.se/miumiu

 
Carina

Carina

29 maj 2010 17:01

Jag är så ledsen för din skull...stackare!!
Jag skickar en massa varma kramar och hoppas att solen ska titta till dig lite extra.

http://cinacarina.blogspot.com

 
AnneliH

AnneliH

29 maj 2010 18:10

Skickar lite sol och värme så du slipper ha ont.
KramKram!

http://shaggkvist.se/wordpress

 
Jenfan75

Jenfan75

29 maj 2010 18:20

Man behöver inte alltid vara glad. Ja förutom mot barnen då man måste försöka=) Hoppas det går över snart.*kram*

http://www.jenfan75.wordpress.com

 
Em

Em

29 maj 2010 18:29

Han måste vara extremt upptagen när han inte hinner med underbara du! Jag tror att ju mer glädje man uppvisar, ju större dalgångar har man också. Klart du har dina dagar och inte minst med tanke på din sjukdom. Om det inte gör ont i kroppen, så kommer det är jättekram från mig. Om du blundar och känner efter, så kan du nog känna hur hela blogg-världen ger dig en kram. Krya på dig!

http://egoinasmamma.nu

 
Åsa

Åsa

29 maj 2010 19:48

Ibland måste man tappa masken, för att orka fortsätta. Att vara glad och rolig är också ett sätt att hantera livet, men ibland faller man.

http://www.spinninghead.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

29 maj 2010 20:11

Skickar många varma kramar till dig idag! Hoppas dom kan värma upp dig lite iallafall! Vi hoppas på mycket sol och värme nu. Kram kära du♥

 
Ingen bild

maggan

29 maj 2010 20:48

hej vännen
förstår de e tufft ibland o att bara skriva tråkigheter i en blogg går ju inte heller,men du är ärlig o talar om att idag e de inte ok.men ha tröst värmen kommer o sommaren vi väntar på...kommer ska du se. vi grlla ikväll men hur?! hasse satt ute vid grillen o ja va inne i köket..stack ut näsan ibland..kunde inte bestämma mig om vi skulle kanske sitta ute o äta..nja de blev inne men kaffet tog vi ute i solen..men snart tro jag sommarvärmen kommer. varma kramar till dig fr öa...hälsa...

 
Bara Jag

Bara Jag

29 maj 2010 21:33

Det är ok att agera/vara som man mår! Ingen är alltid glad, ingen vill alltid omfamna livet och världen. Det är jobbigt när man känner som du gör, men det är ok. Men man sörjer ändå när man inte är den man vill vara för sina närmaste! Kram!

http://www.myworldmytruth.blogg.se

 
Gun

Gun

29 maj 2010 21:42

Du verkar vara en positiv människa i grunden och det är bra, men självklart måste du också ha dippar. Jag har samma "problem" själv. Folk undrar hur jag kan vara glad hela tiden, men det är jag ju såklart inte.
Det låter så jättejobbigt att ha sån värk hela tiden, så du är beundransvärd som håller humöret uppe så pass som du ändå gör. Hoppas det snart känns bättre. Kram

http://horni.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

29 maj 2010 22:00

Men vännen, vad tråkigt att höra!!Hoppas det blir sol o varmt i morgon och att värken avtar så att du får må bra!!kickar styrkekramar så länge!

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Ingen bild

Janne

29 maj 2010 22:38

Om det finns någon rättvisa här i världen så lyssnade han där uppe på dig. Och vet du, det gör absolut ingenting att du inte är på topp i varje inlägg du gör. Vi är så bortskämda här ändå. Lägg bara ut en nakenbild på dig så är du ursäktad! ;D

Trots att jag tycker så otroligt synd om dig som har så ont så blir jag varm i hjärtat när jag läser vad du skriver. Den kärleken du visar din son kan ju få det hårdaste hjärta att smälta.

Kram!

 
Ama de casa

Ama de casa

30 maj 2010 10:19

Men vännen då...
Jag budar upp lite sol och värme härifrån Spanien på momangen!
KRAM!

http://amacasa.wordpress.com

 
diana

diana

30 maj 2010 15:25

Helt okej inlägg. Det är ju bloggar till för. Att få ur skiten i. Kram.

http://www.metrobloggen.se/diana

 
pinkozzy

pinkozzy

31 maj 2010 10:31

Låter inget vidare. Hoppas du får, om inte bättring så i alla fall en bra lindring. Sköt om dig.

http://retep

 
Ellis

Ellis

31 maj 2010 16:27

Men underbara svärmor

http://ellisu.blogg.se

 
Janne Robin Hood

Janne Robin Hood

10 juni 2010 22:36

Hej vännen!
Jag förstår dig idag att bloggen tär, eftersom jag delvis *gått in i väggen*. Vi är båda lagom galna, men som clownen finns en sida bredvid. Vi har värk och ibland tär det så förbannat så man blir tyst utåt. Vem kan skriva förväntansfulla glada tillrop då? För mest är det så, skulle man bli deprimerad så försvann de mesta. Jag blev ju sjuk nu på kuppen, penicillin och helt utslagen. Bloggen får stå över och ja? Du är en av få som fått mig le, skratta och med en positiv grundton som är så typisk för dig. Men de mest glada har som alla, en baksida. Fast du har visat djup och värme som känts. Så du - vi får njuta av friden, sommaren, nära och allt därtill. Du är en go tjej, skriver medryckande och så personligt. Ha en fin sommar, skriv när du kan, vill och orkar! Sköt om dig vännen! Kramizar, Hooden ---->

http://www.metrobloggen.se/utrop

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards