dansbandsfrun

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av dansbandsfrun - 27 maj 2010 20:53

Nu tror jag att det har fastnat!

Jag har TJATAT hål i huvudet på resten av familjen. Den stora måste ju "hjälpa" den lilla att shoppa.


Jag har önskat mig väldigt FÅ saker... Absolut inget mer än jag är värd...


* New York resa

* Bila i Italien 3-4 veckor

* Garderob av Roberto Cavalli

* Sommarstuga på Öland


men sen önskade jag mig lite till...som dom faktiskt skrev ner... (dom verkade inte ta de första sakerna på allvar   


* MP3 spelare

* Epilator

* En kväll på Gröna Lund med övernattning i Stockholm

* Ett tält,  & luftmadrass och medföljande campingtripp med min familj på obestämd ort. Helst Öland.

* Kina-mat



Vad önskar NI er, som är mammor?

Och brukar ni göra nåt speciellt för era mammor?






Av dansbandsfrun - 27 maj 2010 13:03

"Mini" är ju galen i hajar. Jag köpte en i plast på Willys idag... Som vi givetvis skulle prova direkt.

Jag fixade en bunke med MASSOR med vatten, och sen drog vi öset med HAJ-RACING   


  


Vad tror ni hände? (tur att pappan var iväg en stund, annars hade han fått ett streck på sin EKG-kurva)


  

En normal mamma hade sagt "den där hajen får du ha i badkaret när du badar"

Men NEJ, inte JAG... JAG vill ju också leka....och testa...   

Ovido - Quiz & Flashcards