dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 25 maj 2010

Snabler o grobianer...

Av dansbandsfrun - 25 maj 2010 08:54

vågen står inte stilla... den är DUM.


Men nu har jag inte tid att vara arg, för nu ska vi åka.'


Ni kan väl alla lämna varsitt avtryck medans jag är iväg (Mohahahaha)

Ses snart / kram


Ha en UNDERBAR dag!   


(sätter in en bild på Dansbandsfrun 22 år)

  

 
 
Ama de casa

Ama de casa

25 maj 2010 09:29

Ha det så kul på Kolmårdens djurpark!
HA! Vad blir det för pris för rätt gissning?
:-)
Gomorron!

http://amacasa.wordpress.com

 
Åsa

Åsa

25 maj 2010 09:48

Vågar är dumma, rent av lite elaka. Och dem visar fel bara för att djävlas......

http://www.spinninghead.blogg.se

 
Marie

Marie

25 maj 2010 11:30

Antar det kommer bilder från dagens utflykt:)
Jag sitter hemma med sjukt barn, så här blir det inga utflykter. Jo, måste ju ut på min promenad, men det blir allt.
Vågen kommer att bli snällare, den får bara sina ryck då och då. Inget att bry sig om...
Kramar

http://miruschkas.blogspot.com

 
Ingen bild

ramona

25 maj 2010 11:53

ta o piska upp den där vågen...
nice bild... ;)

 
Ingen bild

Janne

25 maj 2010 12:44

Äsch då! Hur tror du vågen mår av att hela tiden bli trampad på och svuren åt. Inte undra på att den har en dålig dag ibland och blir lite spydig.

Den enda sol jag verkar få se idag är dom två jag ser på bild i detta inlägget. :)

 
Bara Jag

Bara Jag

25 maj 2010 13:45

Alla älskar 90-talet!!

http://www.myworldmytruth.blogg.se

 
Ellis

Ellis

25 maj 2010 16:34

hahaha åhhh du är så söööööööt min underbara sväris, vacker som dagen !!! :D

kram på dig!

http://Ellisu.blogg.se

 
Em

Em

25 maj 2010 17:59

Min våg stod stilla i två veckor, jag fattade inte varför. Men nu rör den på sig igen (rätt håll också ;)). Om du kör väldigt hårt så kan det att vågen står still ta ifrån dig motivationen. Försök ha tålamod, det kommer , det kommer!

http://egoinasmamma.nu

 
camilla

camilla

25 maj 2010 18:29

Har Ama de casa rätt?
Kolmården?
Ska du kolla om det finns några underbara vackra söta ormar där MOOOHAHHAHMOOOAHAHAHAH!!
Ha det så kul!
Kram!

http://www.cammo69.blogspot.com

 
lilla My

lilla My

25 maj 2010 20:52

Självklart lämnar jag ett avtryck och önskar dig en trevlig kväll.Kram

http://www.metrobloggen.se/miumiu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards