dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 21 maj 2010

Prickig korv och sommarvärme...

Av dansbandsfrun - 21 maj 2010 12:24

vi CHOCKADE dagispersonalen imorse när vi dumpade av "Mini" ...


"CYKLADE NI HIT?" (det ligger på andra sidan stan)


hahahaha dom förstår inte vad som tagit åt oss, vi har blivit familjen hurtbulle   


(ursäkta nu satt det 2 skator INNE I MIN HALL O FÖRSÖKTE TA VÅR SOPPÅSE) VA FAAAAN!!!!


Anyway:

Sen åt vi frulle ute på altan:

  

UNDERBART!! Veckorevyn (jo DECDIA man KAN läsa den när man är på sitt 38onde år) Alla kan inte läsa Svensk Damtidning ;)

Knäckebröd med en massa sallad och PRICKIG KORV!!! (har fått en rejäl "hang up" på det som ni vet)

Och så 2 panodil... Cykla var inget för mig... Jag promenerar hellre. AJ!


Nu ska jag dra ner till stan o möta min sambo.

  

vadå stirriga ögon, jag älskar att ta kort på mig själv bara så himla mycket... Blir så äkta på nåt vis...naturligt....

  



(inser en sak nu...)

Vad jobbigt det är att ha smink i ansiktet och se "brun ut" och så tittar man på benen.... inte så brun......


WOW!!   



 
 
Ingen bild

Lena

21 maj 2010 12:48

Härligt att läsa att du mår bättre!!
Kramar

 
Ingen bild

ramonster

21 maj 2010 12:49

tjingeling i värmen... tycker det är rätt nice att åka ut på en cykeltur på kvällarna med lilleman, han älskar att åka på en tur så vi försöker åka lite nu o då, men nog är det jobbigt,man har ju f-n ingen kondis...

HAHA,känner igen det där med sminket...är så där lagom snyggt..
Knäckis e fint, tog just en jag med, men med Kalles kaviar, yammi!!
pözzzzzzzzzzzzzzz

 
Bara Jag

Bara Jag

21 maj 2010 14:23

Det är bra med kontraster har jag hört. Undrar om det gäller alla kontraster eller kanske bara somliga....??

http://www.myworldmytruth.blogg.se

 
Em

Em

21 maj 2010 14:39

Vad gott, vad mysigt och vad trevligt. ;) Jag själv går eller cyklar överallt och märker att folk tycker det är lååångt med 1-2 kilometer. Jag tycker inte det är lönt att ta buss den streckan ens. Allt är relativt. Hoppas du har en underbar fredag (schnuppa! :D)!

http://egoinasmamma.nu

 
Ingen bild

Jenfan75

21 maj 2010 16:10

Det var bra gjort att cykla till dagis=)
Ja här blev det inge fika ute på altan.
Men nu blir det middag och sen disco=).
Ha en bra kväll-

 
Ama de casa

Ama de casa

21 maj 2010 16:19

Vad är du för en bloggare? Du skulle ha LÅST IN skatorna och fotat!!! :-)
Vad duktig du är! Gå och cykla... Jag nöjer mig med promenaderna eftersom folk kör som galningar här nere :-)

http://amacasa.wordpress.com

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

21 maj 2010 17:44

LENA: Tack snälla, ja det känns så underbart bra!
RAMONSTER: Visst är det mysigt med en liten lätt cykeltur. Gärna dra iväg för att ta en glass ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Ellis

Ellis

23 maj 2010 02:24

haha älskar dig så hårt sväris

http://ellisu.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards