dansbandsfrun

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av dansbandsfrun - 21 maj 2010 16:32

Knappt så jag vågar visa dessa bilder men jo... vi gick på en annan Kina restaurang idag och provade Buffèn    Mycket Gott!!

  

(lägger mest upp bilderna för att fresta mamma)   

  


Sen gick vi till CHILI (en underbar inredningsaffär)

där handlade vi lite smått & gott;


En fotpall till vardagsrummets soffdel. (vi kör skinn tills vissa mini-människor har blivit större)

  

En superfin "skylt" som vi inte vet var den ska va riktigt ännu...men det kommer.

 

Sen hade jag fått ett litet "magiskt paket" när jag kom hem som gjorde mig så glad (för man vet aldrig om regnet hälsar på)

   


   


ja det var lite från vår dag.


Vad gör DU i pingst? 

Av dansbandsfrun - 21 maj 2010 12:24

vi CHOCKADE dagispersonalen imorse när vi dumpade av "Mini" ...


"CYKLADE NI HIT?" (det ligger på andra sidan stan)


hahahaha dom förstår inte vad som tagit åt oss, vi har blivit familjen hurtbulle   


(ursäkta nu satt det 2 skator INNE I MIN HALL O FÖRSÖKTE TA VÅR SOPPÅSE) VA FAAAAN!!!!


Anyway:

Sen åt vi frulle ute på altan:

  

UNDERBART!! Veckorevyn (jo DECDIA man KAN läsa den när man är på sitt 38onde år) Alla kan inte läsa Svensk Damtidning ;)

Knäckebröd med en massa sallad och PRICKIG KORV!!! (har fått en rejäl "hang up" på det som ni vet)

Och så 2 panodil... Cykla var inget för mig... Jag promenerar hellre. AJ!


Nu ska jag dra ner till stan o möta min sambo.

  

vadå stirriga ögon, jag älskar att ta kort på mig själv bara så himla mycket... Blir så äkta på nåt vis...naturligt....

  



(inser en sak nu...)

Vad jobbigt det är att ha smink i ansiktet och se "brun ut" och så tittar man på benen.... inte så brun......


WOW!!   



Av dansbandsfrun - 21 maj 2010 08:08

Jag känner mig fortfarande lite arg över att jag såg en höggravid tjej igår på stan med en cigg i käften...


Och så hade hon en äldre flicka i vagnen som hon for runt med ciggen runt...


FAN! Kan man kanske skita i att tänka på sig själv i några månader i alla fall?


  


Ser inget vidare ut va?


Jag lägger in en bild på mig själv precis innan jag slutade röka själv....

  


Vad har NI för åsikter om rökning/ graviditet?



Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards