dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Fina Dynor!

Av dansbandsfrun - 20 maj 2010 22:59

Flera har undrat över dynan jag visade.  


Jag har alltså hittat dem på WILLYS. tror dom kostade 49Kr/st.

Älskar   


(Mini tappade sin milkshake över den ena dynan i eftermiddags och jag tog bara o blötte den i vatten så blev den fin igen)

 
 
Diana

Diana

20 maj 2010 23:04

Praktiskt att bara kunna skölja av det!

Sv: Det som jag rullar "gojset" i är färska lasangeplattor. Jätte smidigt! Välsorterade butiker har ibland cannelonirör inne.

Vem av oss ska flytta till vem? Annars gillar jag idéen om kinabuffé tre gånger i veckan. :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Diana

Diana

20 maj 2010 23:22

Sv: Fast det blir kanske lite långt för din sambo att ta sig till jobb? Eller du lämnar honom där han är?
Hehe, ska du sitta och skrika i Danmark medan jag jobbar så får du sitta där på natten. :) Men om helgerna så får du sällskap av svenska 14 åringar. Haha.

http://www.decdia.blogg.se

 
Mia systeryster

Mia systeryster

20 maj 2010 23:26

Läckra dynor=D Vad skönt att åka till landet, nu när det är så fint väder, och en liten stänkare kan du väl ta när du sitter och fiskar;) Kram

http://www.systerystersdagbok.blogg.se

 
Ellis

Ellis

20 maj 2010 23:44

Mrde var säkerhetskoden. Lät som "skit" på franska när jag uttala det.

Gillar att Mini provar hållbarheten i det ni köper. Haha snabb är han också!

http://ellisu.blogg.se

 
Ellis

Ellis

21 maj 2010 02:22

skrev i nya inlägget vad jag tyckte ! :D

http://ellisu.blogg.se

 
Em

Em

21 maj 2010 06:33

Jättefina dynor, de hade jag gärna haft själv. Glada färger. God morgon, schnuppa! :D

http://egoinasmamma.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards