dansbandsfrun

Alla inlägg den 8 maj 2010

Av dansbandsfrun - 8 maj 2010 14:55

En av oss i vår familj har en ganska skaplig "hang-up" på HAJAR, ORMAR & KROKODILER just nu.

Så knasig vore man väl då om man inte besökte TROPIKARIETKOLMÅRDEN?


Problemet är väl att den andra av oss inte är road av dessa djur....


men nu kör vi:



...do-do-do-do...(hör ett visst ledmotiv ur en film)

   


"Mini" tycker det är helcoolt o mamma håller sig i bakgrunden ifall rutan skulle spricka...


   

 

   

Någon kommer ha nackspärr i kväll...


   

Det luktade så fruktansvärt illa här inne så fikat tog vi med hem igen...


   

Gadday mate!


   

Pirayor...


   

Här tittade vi in. I den lilla skallerormsgrottan...


Sånt fixar INTE jag, så då höll jag på att kräkas. Men jag hann fota...

sen kom reaktionen...

  

(förlåt min humor och den gamla bilden)   


   

Men GUUD va bra, det är PRECIIIS vad vi behöver. Fler äckliga orm-as att njuta av!   


                                               


Men jag kan se all världens ormar om och om igen om det innebär att jag får se min sons lyckliga ögon snart igen som de var idag. Hela han STRÅLADE av lycka och han var SÅ tacksam att vi åkte dit idag.

 

                                       

 

ÄLSKADE unge! Mamma ska bara köpa Tena inkontinensskydd så åker vi nästa vecka...

Av dansbandsfrun - 8 maj 2010 09:07

Idag har vi en väldigt rolig sak på gång "Mini" och jag.


Vi ska ut på äventyr.   


JAG personligen kommer att vara LIVRÄDD hela tiden och måste nog ha med blöjor till mig själv.   Medans den lille kommer njuta av hela sitt hjärta...


Vi ses lite senare med MASSOR med bilder.   

Måste fixa fikakassen nu   


Ha en härlig dag!!

Ovido - Quiz & Flashcards