dansbandsfrun

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av dansbandsfrun - 7 maj 2010 20:51

Det här är en bloggvän,  DECDIA är hennes "namn"...

  


Hon är en skånska med en härlig humor, och älskar att vara i sin "Batmans" famn...


Hon jobbar o sliter och packar sitt hem...

För snart blir bo-ytan större, och det behöver dem...(ja, men jag var tvungen att rimma jue)


Läs hennes blogg så fattar ni vad humor är...

Hon är en sköning, en drottning och jag håller na så kär...


Du förtjänar en dikt för du är just DU...

Själv ska jag gå o sova snart NU   


Och Decdia,  Jag shoppade MASSOR ;)

Av dansbandsfrun - 7 maj 2010 18:55

Jag har gjort det igen............   


Jag KAN inte lägga upp bilder, för jag befinner mig just i förnekelse. DJUP förnekelse....


Jag har shoppat.


Men det är min sambos fel, för han ville att jag skulle åka o köpa han en skjorta, likadan som jag köpte igår... Och DÅ hörde jag affärerna viska igen... Usch, va jobbigt!


MEN Ni kan få se lite örhängen som råkade hamna i mina kassar:

  

Yes, that`s me. "a tingel-tangel-girl"


Nu har jag bäddat rent, organiserat min garderob och förklarat 1000 gånger för "Mini" varför hajen äter upp Nemo`s mamma...


Nu ska jag fixa lite kex o ost och invänta samtal från sambon och "Så ska det Låta"


Va gör NI då?

Av dansbandsfrun - 7 maj 2010 13:16

Hjälp mig att förstå hur reklam-makaren har tänkt här?


  


En människa som väljer att köpa en korv med RÄKSALLAD och coca-cola på STATOIL har väl inte morötter som högsta prioritet ifrån kostcirkeln??????


Guud ett sånt dumt litet tilltag   

Av dansbandsfrun - 7 maj 2010 13:09

TEMAT på bilderna i förra inlägget var enkelt.

Mycket enklare än många trodde:


GRIMASER


Och vinnaren hittar ni HÄR 


Grattis Vicke!!  ;)


det fina priset var länkningen   

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards