dansbandsfrun

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av dansbandsfrun - 6 maj 2010 20:03

Här har vi varit och hämtat sonen, nu ska vi storhandla...


  


Här har jag köpt världens underbaraste herrskjorta på H&M för 99:-

(imorgon ska jag köpa en till, en grön/blå)

  


"se lite gullig ut nu", säger jag till en intet anande sambo....

  


Här har jag bytt om till "målarkläder", för nu ska vi "makeovra" lite...

 

  


Den som först kommer på "temat" som binder ihop alla bilder får något speciellt...


Lycka till!

Av dansbandsfrun - 6 maj 2010 12:58

se här bara:


Löjtnantshjärta

  

Grannens blå blommor...

  

Tulpaaaaaaaner från Amsterdaaaaaaaam....

  

"Björkarna suuuuusar"

  

Grönt träd.......

  

Hittade VÄRLDENS bästa klätterträd precis nedanför vårt hus!

  

Och sist men eller jo förresten Minst: Mini utan jacka!!!

  

Av dansbandsfrun - 6 maj 2010 12:05

Det är ett ord som hela tiden "poppar upp" i skallen på mig och har gjort i flera månader...

 

"Kockaburra"

(jag går o nynnar det för mig själv och ler för det låter så kul)

Börjar nog bli dags för......  

 

Eh....

 

(Jag minns att ena båten hette det i Sällskapsresan SOS-filmen, men jag har inte sett den på flera år...)



Ovido - Quiz & Flashcards