dansbandsfrun

Alla inlägg den 28 april 2010

Av dansbandsfrun - 28 april 2010 20:01

NU KOMMER HAN!!!


Min speleman har återvänt från de 7 haven.... YEYYYYYY!!!  

Av dansbandsfrun - 28 april 2010 14:59

Ibland stöter man på en blogg som känns sådär i hjärtat ni vet...


Jag ramlade över en som skrev om sin kärlek till Lasse Berghagen och som har en son som trodde att Pernilla I Melodifestivalen hette GUNILLA WAHLGREN   


Hon (Jenny) skriver också på ett ställe bland det vackraste jag någonsin läst: "Dansbandsfrun får MIG att verka normal"    snyft... jag blir så rörd!

och samtidigt gav hon mig en sån där "award" som jag inte vet hur man gör med, men som jag blev JÄTTEGLAD för!


Tack Jenny för att du är NÄSTAN lika knasig som mig, och för att du är go, rolig och sötast!!


Ps. gå nu in och säg hej till "JanethePain" och tala om vad ni tycker om att tvätta håret... MOHAHAHAAHA

Av dansbandsfrun - 28 april 2010 12:24

Igår kom det fram en önskan om en bebis här.


Men han ville ha en hundvalp förra veckan och en kattunge senast häromdagen...

Jag har NÄSTAN övertygat honom om att det coolaste som skulle kunna hända är ett akvarium med fiskar i. (nu kollar vi "Hitta Nemo") Man får inte va dum...


"Mini" är lite inne på valar och hajar nu så det kan funka med ett akvarium.


Mamman däremot är inte så sugen på att se ut som en val igen...


  

Ovido - Quiz & Flashcards