dansbandsfrun

Alla inlägg den 27 april 2010

Av dansbandsfrun - 27 april 2010 22:52

LITE egendomligt är det att det knakar och låter konstigt från nervåningen ENDAST när jag är ensam hemma.


   jag blir ju TVUNGEN att gå ner och kolla då. För att övertyga mig själv att det inte springer runt en psykopat-mördare där nere bland min tvätt och leker indian och cowboys eller nåt...


Ikväll tänkte jag för mig själv:


"Vad GÖR jag OM jag möter ex Frankenstein i trappan"?


Jag måste fundera på det lite mer...så får jag återkomma om det...

(det pinsammaste i hela världen vore ju om han skulle skrika i högan sky och bli lika rädd för MIG...)

Fan, va förnedrande...   

Av dansbandsfrun - 27 april 2010 17:48

Vi började shoppingen med frukt... Måste orka gå i affärer.

Fanta är gjort på apelsiner. I Budapesten finns 6 st mandarinklyftor...


Japp, nu är vi redo!


  


En vit top på Kapp Ahl

  

Jeans på H&M som jag funderar på att göra till shorts...

  


"Ridbyxor" på H&M (nu fattas bara hästen)

  


sen köpte jag nåt som kommer användas i sommar på landet men det är SÅ mycket tantvarning på att jag dööör...   


MEN jag gick verkligen igång på det här fyndet:

99:- på JULA


   bilden lånad på jula.se

 

Jaha, det var Dansbandsfruns mest trista inlägg i min bloggkarriär. Hurrà!!!   

 

 

Av dansbandsfrun - 27 april 2010 13:12

Jösses va vi far och flänger här idag...


Dagen började med en mycket motiverad "Mini" som skulle ha den ÅRLIGA dockvagnspromenaden på förskolan. (Stackars Patrik som bara hade pyamas på sig i vagnen)   


Förstår ni hur gulligt det var att se 15 ungar promenera iväg med sina dockvagnar?? Awwww   


självklart fotade jag och skickade till pappan som befinner sig på Birka Paradis just nu och spelar ;) men ni får inte se tyvärr...(dom andra barnen kanske inte vill vara på min blogg)



                                               *


* Sen har mamsen och jag shoppat loss och fikat på stan.


* Och nu har vi fått i oss lunch.


* Snart hämta på dagis igen.


* Sen säga "hej då" till det Småländska besöket.


* OCH SEN BLOGGA LITE MER!!


Arivardärtchi!!



Ps: Idag blir det "en dagens outfit" så ni får se den härliga tunikan som jag fick av min supergulliga bloggvän LISA


     

Ovido - Quiz & Flashcards