dansbandsfrun

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

good night everyone from England...

Av dansbandsfrun - 20 april 2010 22:25

*Viskar tyst*


Jag låtsas bara att jag ligger i min säng på hotellet i London efter en underbart rolig dag och säger nu god natt till mina bloggläsare.


vi hörs när vi kommer hem till Sverige igen (läs imorgon när jag vaknar)


love   


(vi får tillbaka pengarna för resan, men inte hotellet)

känns jättebra att det blev något!


 
 
Ulrika

Ulrika

20 april 2010 22:40

Som gott på designerhotellet och njut av hotellfrukosten i morgonbitti - den är alltid godast sista dagen..;D

http://fabulousforty.blogg.se

 
Kaffehörnan

Kaffehörnan

20 april 2010 22:51

Hej vännen
Tur de blev något tillbaka, alltid nåt
Ha de bra
kram

http://www.kaffehornan.se

 
Kaffehörnan

Kaffehörnan

20 april 2010 23:10

Du är go o snäll du
Jag ser du har reklam ute i sidan, dom borde inte vara mer synliga, får du peng för dom
kram

http://www.kaffehornan.se

 
Ellis

Ellis

20 april 2010 23:41

Vad drygt att hotellet inte betalade också, de måste ju förstå krisen?? ELLER åtminstone ge er tillgodokvitto tills ni kan återkomma till dem!

http://ellisu.blogg.se

 
Pjoltas

Pjoltas

21 april 2010 01:11

Det är ju alltid nåt!
=)

http://pjoltas.se

 
Diana

Diana

21 april 2010 04:46

Wow, vad skönt att ni fick lite plåster på såren iaf! Lite är bättre än inget! När du ändå är i London, vill du kolla om M&S har sourcream and onion kringlor? :)

http://www.decdia.blogg.se

 
Ama de casa

Ama de casa

21 april 2010 09:56

God mooooring!!!
Harrod's today, maybe?
Hugs!

http://amacasa.wordpress.com

 
Ingen bild

Anja

23 april 2010 00:42

Men fyyy... Kunde ni inte fått båtbiljetter istället så ni hade kunnat tåga + båta över?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dansbandsfrun - 16 januari 2014 19:04

      Jag gillar ju att pyssla. Och i vissa perioder tillverkar jag ganska mycket kul! Tänkte ni kunde få se lite från i somras när jag genomgick en "chabby chic-period"   (tryck på bilderna om de ska bli större)                   ...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 23:26


Är det något som är viktigt att lära sina barn så är det att det är "insidan som räknas"!!   Kanske inte så enkelt i dessa ego/selfie/tränings/bantnings/narcissistiska tider men man kan göra sitt bästa som förälder. Det kan vi väl va överrens om?...

Av dansbandsfrun - 14 januari 2014 15:27

Just nu känner jag mig helt vilse i pannkakan....     Funderar jättemycket på om jag är "medelålders" eller vilken jävla "grupp" jag tillhör...     Jag kände igårkväll när jag gick hem från stan att jag nog börjar bli till åren, och inte ...

Av dansbandsfrun - 13 januari 2014 15:21


En blogg blir ju SÅ mycket mer intressant om den är full med roliga bilder, eller hur?                                                             
    *     Jodå....min tanke är att ha miljoner med bilder om ni bara kan ha lite tålamod. För...

Av dansbandsfrun - 12 januari 2014 23:45

Men ni är väl för goa som efter ett års tystnad fortfarande går in o kollar om jag är "här"!! Jag blir helt varm!!   Och faktum är att jag sedan några veckor tillbaka har funderat på att återuppliva den gamla "dansbandsfrun"....   MEN det f...

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards