dansbandsfrun

Alla inlägg den 18 april 2010

Av dansbandsfrun - 18 april 2010 21:30

Idag har varit en superhärlig dag med vackert väder... Så vi bestämde oss för att dra ner till Landet.


Klart man är på bra humör då


  


Först kollar man om lekplatsen är i gott skick även i år...


  


Sen kollade vi så bryggan höll (vi har ju ätit ganska mycket i vinter)

  


Och OM någon vill DANSBANDSFRUN nåt i sommar så finns hon att träffa här någonstans i sin våtdräkt och en paraplydrink i näven... (alla andra träffas vid badplatsen eller bryggan)


  


Sen MÅSTE man leka med tågbanan... (bra tidsfördriv om det regnar på sommaren)


 


Och när grabbarna leker så fixar jag viktiga bilder till BLOGGEN   


    


HÄR var det populärt att stanna på hemvägen...  AAAAAWWWWW....


  


Så här mycket luft har jag inte fått sen min gammelmormor släppte sig rakt i ansiktet på mig när jag var 1 år...  så nu är vi ett mycket trött gäng!


Love  



Av dansbandsfrun - 18 april 2010 20:00

för nu är vi hemma igen...


Ska bara ladda in lite bilder från vår heldag i skärgården så kommer jag igen ;)


Love

Ovido - Quiz & Flashcards